• Ilayda Gecim zouw de nieuwe vriendin van bill moeten zijn.vraag me ni wie het is of hoe ze eruit ziet!
    http://tokiohotelnetwork.com/bill-out-with-his-girlfriend/

    roddel of niet?

    Ik denk ook dat het een roddel is maar I mean als het echt zo is SO WHAT!! let him be happyy!!

    <3

    (...)
    Aaaaah.omfg :') die geloofd haar eige leugens ;d
    idd en die foto's zijn ook fake dusjaa

    Ja sorry o.o Maar het is nu moeilijk iets op te zoeken of na te vragen.
    Als ik for sure weet dat het onzin is sluit ik de boel ;)

    Ik denk ook dat het een roddel is maar I mean als het echt zo is SO WHAT!! let him be happyy!!

    <3


    Jhoa weet ge,het ga om het feit bij mij da het kei klote is da ze bijna elke maand een roddel verspreide da een van de jongens een vriendin heeft fsu.Kbedoel,nu voelt bill zich soms al eenzaam of wa wast..en wssl wilt die een vriendin,en da ze dan roddels gaan verspreide maakt da alleen nog erger ö
    x

    Roddel. Daar kun je zelf toch wel achter komen als er sowieso geen eens fóto's bij staan? >.<


    -

    (...)
    Aaaaah.omfg :') die geloofd haar eige leugens ;d


    IDD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik geloof het maar een keer dat Bill zelf zegt dat ie een vriendin heeft

    Ik weet niet of het een roddel is maar toen ik Ilayda Gecim intypte by Google...
    O__o Ineens staat over ;Bill & his girlfriend Ilayda n0gwat, Bill & his girlfriend bla bla bla,, en dat dan overal.. De hele wereld weet er vanaf blykbaar x3 Misschien is het ook geen roddel,, en mensen die zeggen dat ze haar gaan verm0orden... Omg,, get a life..=.='
    Ik gun het Bill heel erg veel een vriendin te hebben,, ik h0op dat ie zijn ware vindt/heeft gevonden..^^
    Ik zal altyd van hem blyven h0uden, en als hy gelukkig is ben ik dat ook.. =]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Tuurlijk en ik heb al 10 jaar een relatie met sinterklaas,


    Ik met de kerstman :P

    Hele erge roddel!


    bla bla bla

    het is een roddel, for sure ;)
    slot