• Als je op Google bent geweest, heb je het misschien al gezien. Freddie Mercury is vandaag jarig. Google heeft een clipje in elkaar gestoken op Don't Stop Me Now.

    Op youtube zijn er reacties gepost van enkele grote artiesten die hem toch nog een happy birthday wensen. Zoals Katy Perry, Smashing Pumpkin's Billy Corgan, Foo Fighter Taylor Hawkins, Gerard Way from My Chemical Romance, Train's Pat Monahan, Patrick Stump, Young The Giant and Miss Piggy. :Y)




    Ik ben helemaal fan van Queen en ga ook naar fandagen enzo. Dus ik vind dit echt mooi in elkaar gestoken en wou dit onder aandacht brengen. =)




    Dus wie inspireert jullie? (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Queen sowieso. Wie mij het meest inspireren zijn Jim Morrison en Ronnie James Dio. Ik ben er mee opgevoed, ook al was Jim dood toen ik geboren was. Ik ben al naar zijn graf in Parijs geweest, en wou serieus niet meer weg. Ik ben een paar jaar terug trouwens nog naar zo'n Queen reunie geweest van de overige bandleden. Echt iets van 5 of 6 jaar terug. En ik zou naar de overblijvende Doors gaan, maar ik kan het niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Boy George (cat). Nee, dat is niet waar.
    Uhm. John Green, en Gustav Schäfer [let's just be honest]. Beethoven, en Paul Simon. En. en. verder weet ik het niet echt...

    Maar, happy birthday Freddie. Ik ben blij dat je nog in een oud tijdschrift stond, zodat ik je in mijn agenda kon plakken. <3
    Queen is AWESOME


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Kurt Cobain, of ja, eigenlijk gewoon Nirvana in het algemeen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veel mensen inspireren mij :3
    [En eigenlijk wist ik inderdaad al dat het zijn verjaardag was, dankzij mijn Queen-obsessed girlfriend]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BEARD schreef:
    Queen sowieso. Wie mij het meest inspireren zijn Jim Morrison en Ronnie James Dio. Ik ben er mee opgevoed, ook al was Jim dood toen ik geboren was. Ik ben al naar zijn graf in Parijs geweest, en wou serieus niet meer weg. Ik ben een paar jaar terug trouwens nog naar zo'n Queen reunie geweest van de overige bandleden. Echt iets van 5 of 6 jaar terug. En ik zou naar de overblijvende Doors gaan, maar ik kan het niet.

    Klinkt tof! Jammer dat je niet naar the Doors kon.
    Ik heb Brian May en Roger Taylor ook al eens gezien. Ook tourleiders enzo.

    Ik ben ook met die muziek opgevoed. Je wil niet weten hoeveel lp's en singels wij hebben. En toen kwam alles uit op cd, dus natuurlijk ook superveel cd's. -niet alleen van Queen bedoel ik dan- :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    NurseJoy schreef:
    Veel mensen inspireren mij :3
    [En eigenlijk wist ik inderdaad al dat het zijn verjaardag was, dankzij mijn Queen-obsessed girlfriend]

    Obsessed zou ik mezelf niet noemen, maar ik volg al die dingen wel heel nauw op. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Klinkt tof! Jammer dat je niet naar the Doors kon.
    Ik heb Brian May en Roger Taylor ook al eens gezien. Ook tourleiders enzo.

    Ik ben ook met die muziek opgevoed. Je wil niet weten hoeveel lp's en singels wij hebben. En toen kwam alles uit op cd, dus natuurlijk ook superveel cd's. -niet alleen van Queen bedoel ik dan- :Y)

    Mijn ouders hebben ook zo verschrikkelijk veel LP's. Nu staan ze in mijn kamer, , want Bob Marley bijvoorbeeld, staat er ook tussen. Mja, wij hebben allemaal van die cd's en collector editions enzo, en wat hou ik toch van mijn ouders. Want mijn moeder heeft The Doors dus wel gezien. Echt FUUU.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Mijn ouders hebben ook zo verschrikkelijk veel LP's. Nu staan ze in mijn kamer, , want Bob Marley bijvoorbeeld, staat er ook tussen. Mja, wij hebben allemaal van die cd's en collector editions enzo, en wat hou ik toch van mijn ouders. Want mijn moeder heeft The Doors dus wel gezien. Echt FUUU.

    The same here. Mijn vader heeft de complete band 2x gezien Ö.
    Ik heb een tijdje veel van die LP's op mijn kamer gelegd. Maar die dingen liggen soms nogal gevaarlijk. Ik ken mezelf, ik wil er geen breken dus allemaal terug in die grote bakken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Taylor Swift inspireert me heel erg, maar verder ook JK Rowling(ben nogal een HP-fan):Y)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHalli17 schreef:
    Taylor Swift inspireert me heel erg, maar verder ook JK Rowling(ben nogal een HP-fan):Y)


    sluit ik me bij aan :Y)

    @Scandel, Ja, mijn vriendin dus ook, alleen is ze er bijna geobsedeerd mee soms(joehoe) En zo houd heel erg van al die oudere muziek. (Niet dat dat slecht is... XD)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    sluit ik me bij aan :Y)

    @Scandel, Ja, mijn vriendin dus ook, alleen is ze er bijna geobsedeerd mee soms(joehoe) En zo houd heel erg van al die oudere muziek. (Niet dat dat slecht is... XD)

    Nja, die "oudere" muziek, zoals jij het noemt, is wel origineel. Die bands zijn al die muziekstijlen begonnen. De artiesten van vandaag die zijn niet meer origineel want zij hebben niets nieuws gecreëerd in die muziektak.

    En die elektronische shit noem ik geen muziek. Het moet minimum een zanger, gitarist, bassist en een drummer hebben. Anders is het gewoon computergestuurd en dat trekt op niets want het is geen muziek. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, die "oudere" muziek, zoals jij het noemt, is wel origineel. Die bands zijn al die muziekstijlen begonnen. De artiesten van vandaag die zijn niet meer origineel want zij hebben niets nieuws gecreëerd in die muziektak.

    En die elektronische shit noem ik geen muziek. Het moet minimum een zanger, gitarist, bassist en een drummer hebben. Anders is het gewoon computergestuurd en dat trekt op niets want het is geen muziek. x)

    En een zanger met een aparte persoonlijkheid. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    En een zanger met een aparte persoonlijkheid. :Y)

    Zo heb ik ze het liefst. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, die "oudere" muziek, zoals jij het noemt, is wel origineel. Die bands zijn al die muziekstijlen begonnen. De artiesten van vandaag die zijn niet meer origineel want zij hebben niets nieuws gecreëerd in die muziektak.

    En die elektronische shit noem ik geen muziek. Het moet minimum een zanger, gitarist, bassist en een drummer hebben. Anders is het gewoon computergestuurd en dat trekt op niets want het is geen muziek. x)


    Oh, ik bedoelde het niet slecht hoor! o.o
    Het is oudere muziek, het is al een tijd terug dat eht gemaakt werd, maar het is inderdaad originele en goede muziek ^^ Ik was het niet aan het afkraken :)

    en emt dat tweede deel ben ik het heel erg eens. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Oh, ik bedoelde het niet slecht hoor! o.o
    Het is oudere muziek, het is al een tijd terug dat eht gemaakt werd, maar het is inderdaad originele en goede muziek ^^ Ik was het niet aan het afkraken :)

    en emt dat tweede deel ben ik het heel erg eens. ._.

    Oh ik vatte het niet slecht op hoor. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury