• -sarcasme... zware sarcasme-

    Hier zei ik al dat ik totaal geen zin heb.
    Nu nog minder ;D ik heb 2 dagen les en 3 dagen stage [die ik niet heb en van mijn part hoef het ook niet] en die 2 dagen zijn van 8;30 - 15;20 heb dr geen problemen mee..
    Maar, voor Nederlands had ik een tof leraar vorig jaar.. heb ik nu opeens een zak die je opdracht geeft en niks uitlegt :S
    & een lerares die is weggegaan.. Alle leuke leraren zijn gewoon weg.
    Er zijn ook 3 nieuwe leraren, en daar heb ik morgen les van. Ik hoop zo dat ze leuk zijn.. anders heb ik nog minder zin..


    & hoe was jullie dag? en ow, sorry voor al dat gezeik van mij.
    + tips om die 2 dagen door te komen zonder te janken ? :$
    Want echt, ik ben een jank geval en vooral als ik stress & me druk maak om dingen..


    Edit; Er zijn veel mensen weg [andere gedeelte van het gebouw lang verhaal] en er was nu nog maar 1 waar ik zeg maar beetje mee omging.. zit ze niet meer bij me in de klas D:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tips:
    Gewoon niks van de leraren aantrekken en je best doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon alles op orde hebben en als je wilt huilen, niet denken "ik mag niet huilen" maar denken: "huil zoveel je wilt, jankerd." Bij mij helpt het =3

    Mijn dag was verschrikkelijk, net toen ik op school was is mijn kat bevallen van 4 kittens en toen moest ik nog de hele dag saaie lessen volgen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    KOM SNOOZER AAIEN!

    Dan heb je geen zin meer om te huilen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien moet je gewoon even huilen? Bij mij lucht het altijd op (:
    En morgen moet ik naar school, boeken ophalen enzeu en intro van gym. Hebben ze het voor 2 klassen dubbel gepland :') Ik ga dus niet naar gym xd. Echt, ik hou van die school :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Awh, ik heb medelijden met jou... Fuck school, srsly, vandaag vergeet ik eerst helft van mijn boeken raak ik de helft kwijt -toch gevonden hoor- en zit mijn haar tótááááál niet. WHSDWGDHKGHFGJFSDGHVFGHDVFVDFGVGHDVH. I hate my life.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ieeeeeeellllll school praat me er niet naar.


    Don't try to get me down.

    aaww;( ik heb medelijden met je, en het lijkt me echt niet leuk om elke pauze alleen te staan!
    gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt en zit ik in een superleuke klas!
    veel sucees<3


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Edit; Er zijn veel mensen weg [andere gedeelte van het gebouw lang verhaal] en er was nu nog maar 1 waar ik zeg maar beetje mee omging.. zit ze niet meer bij me in de klas D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet mijn klas en alles vrijdag pas. Maar ik heb ook 2 dagen school en 3 dagen stage en het boeit me echt niks als mn klas kut is. Het zijn maar 2 dagen (joehoe)


    -

    bij mij gooien me dood met huiswerk =.= (klas 2 middelbare) negen va de 10 keer staat maandag helemaal vol o.o

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:10 ]


    Shoganai i ne~