• Op de vaste zondagavond komen 6 vriendinnen bij elkaar om nieuwtjes uit te wisselen. Allemaal hebben ze dingen gemeen. Zo hebben ze allemaal een relatie, een mooi huis, een welvarende baan, hobby's en vriendinnen. Ondanks dat de vrouwen zoveel gemeen hebben, verschillen ze allemaal in smaak wat mannen betreft. Zo hebben ze allemaal andere soort vriendjes. En toch denken ze allemaal hetzelfde over hun relatie: zelf doen ze het meest. Hun mannen laten hen al het werk doen. Ze bedenken wat ze zouden doen als zíj een man waren. Na een avondje fantaseren gaan ze allemaal naar huis, hun buiken gevuld met de duurste rode wijn en luxe delicatessen. Terug hun bed in. Maar de volgende ochtend worden ze één voor één wakker, allemaal met dezelfde verrassing;

    Hun wens is uitgekomen.




    Er zijn 6 dames en daarbij horen ook 6 mannen. Je kunt meerdere mannen invullen, maar niet meerdere dames. Verder zijn er ook bijpersonages. Om te zorgen dat je bijpersonages maakt (zoals bazen), zet ik hieronder een lijstje met de banen van de vrouwen, de rest kunnen jullie zelf verzinnen.

    Dame 1: Journaliste
    Dame 2: Filiaalmanager bij McDonalds
    Dame 3: Kinderpsychologe
    Dame 4: Orthodontist
    Dame 5: Makelaar
    Dame 6: Secretaresse


    Wat je moet invullen:
    Rol:
    Naam:
    Geb.Datum: Het liefst de leeftijd boven de 24.
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relatie: Alleen voor de dames of de vriendjes.
    Extra:

    Have fun (krul)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:45 ]


    Not all those who wander are lost.

    Omg, dit lijkt me superleuk! Ik edit meteen zo met mijn lijstje :3
    Alhoewel, veranderen ze dan in mannen en vragen hun vriendjes/echtgenoten zich dan af wie zij zijn? Of zo? Want dat heb ik niet zo goed begrepen ;o

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 21:52 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    hmm, niet mijn soort RPG, maar wel leuk bedacht ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Journaliste
    Naam: Elizabeth Katniss Elena Primrose Delaster
    Geb.Datum: 21-2-1986, ze is dus 25
    Uiterlijk: 


    Katherine Jenkins
    Karakter: Elizabeth is een erg lief en respectvolle vrouw. Ze is niet al té streng opgevoedt en geeft ook veel om haar vriendinnen. Ze is een persoon die houdt van buitenlucht en wandelen. Ze is dol op de natuur en is zeer intilligent. Vele onderschatten haar en denken dat ze een vals persoon is. Ze is dol op praten en heeft dan ook een perfect geschikte hoge stem. Elizabeth haat het als mensen tegen haar liegen en als ze alles moet doen in huis. Ze houdt ervan om bij haar familie te zijn en besteed dan ook heel veel tijd aan haar familie. Ze geeft goed advies en houdt ervan om nieuwe mensen te leren kennen. Ze is soms nogal eigenwijs en betweterig, maar ook ambitieus en koppig. Ze is heel erg geduldig en is meer een denker dan een doener. Ze is niet impulsief, maar is zeker niet voorspelbaar. Ze kan goed liegen en toont niet graag haar emoties in het openbaar. 
    Relatie: Ze houdt zielsveel van haar man, maar haat het omdat ze alles zelf moet doen. Overig gaat het best goed.
    Extra: Ze is Brits/Amerikaans en lijkt ook jonger dan ze is. 


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol: Kinderpsychologe
    Naam: Isabel Katie Brookhill
    Geb.Datum: 5-08-1984, ze is 27 jaar.
    Uiterlijk: Klikkk
    Isabel Katie Brookhill draagt graag een blouse, met daaronder een spijkerbroek. Ook mooie rokken, en jurken zijn zeker iets voor deze dame. Ze moeten wel strak en modern zijn.
    Karakter: Isabel is van nature een zelfverzekerde vrouw, en ze is serieus. Haar eigenschappen kan ze kwijt in haar baan als kinderpsychologe. Je kan ook met haar lachen. Ze is spontaan, en sociaal. Ze is behulpzaam, en dit laat ze ook zeker merken. Ze denkt altijd na over keuzes die ze maakt in het leven, en ze laat ook niet zo snel over zich heen lopen.
    Relatie: Ze heeft twee jaar een gelukkig huwelijk met haar man, maar het zit haar erg dwars dat ze alles zelf moet doen omdat ze al zo'n drukke baan heeft.
    Extra: Isabel lijkt jonger dan haar leeftijd, en daardoor wordt ze soms niet serieus genomen. Maar als je deze pittige, maar ook vriendelijk dame leert kennen, denk je daar wel anders over.