• Op het moment verveel ik me echt heel erg en heb ik ontzettend veel zin om verhalen te lezen, omdat ik toch weer wat meer abo's in mijn lijst wil hebben. Ik wil graag een Hogwarts verhaal, wat betekent dat het over iedereen van Hogwarts mag gaan. Elke generatie mag en het thema maakt ook niet echt heel veel uit. Ik wil alleen geen verhaal over de dochter van Voldemort of een uberbitch waar Draco op verliefd is. Sorry, niks persoonlijks. (:

    Geef me maar een link en ik zal gaan kijken. Als het al erg veel hoofdstukken zijn, is de kans groot dat ik het niet ga lezen, want dan moet ik teveel bij lezen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ehm, ik ben net begonnen aan eentje.
    Het is eigenlijk een Snape-story.
    Twee eigenlijk, maar ze zijn aan elkaar gelinkt.
    En met eentje ben ik al bij hoofdstuk vijftig/zestig, dus ik denk niet dat jij dat gaat lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tainted Glory, Painted Smiles van Ecanus


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb er wel een paar ^^
    Just a fairytale | Sirius Black
    Wake me up inside | Peter Pettigrew
    Better Days | Remus Lupin
    You are the only cure for my pain | Fred Weasley

    Ghehe...(A)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:34 ]


    I'll see you on the dark side of the moon



    ~~~~~ xXx ~~~~~


    What if she hadn’t died? What if Ariana Dumbledore, sister of Albus and Aberforth, survived? What if the rumors and Rita Skeeter were wrong and if Elphias Dodge was right? Maybe she wasn’t a Squib, maybe she was a Half-Blood Witch, hidden from the world for her own and the greater good. Maybe her father, Percival Dumbledore, hadn’t killed the three Muggles.
    And maybe, maybe she started a new life.


    ~~~~~~~~~~ xXx ~~~~~~~~~~


    "Thomas Edison's last words were: 'It's really beautiful over there'.
    I don't know where it is, But I believe it's somewhere and I hope it's beautiful."
    - Angelina Natalia Castleberry


    ~~~~~ xXx ~~~~~

    # Ik ga zoveel mogelijk uit van de originele verhaallijn van J.K. Rowling.
    # Ik gebruik de Engelse namen.
    # Het verhaal wordt in het Nederlands geschreven.
    # Vragen kunnen gesteld worden in zowel een reactie, gb of pb.
    # Als je het leuk vindt, neem een abo. Ik meld niet.

    Jaar 1996 - 1997

    Personages: Angelina Castleberry, Ariana Dumbledore, Nathan Castleberry, Albus & Aberforth Dumbledore, Severus Snape, Ron Weasley, Harry Potter, Hermione Granger, Seamus Finnigan, Draco Malfoy, Dean Thomas, Neville Longbottom, Lavender Brown, Ginny Weasley, Katie Bell, Parvati & Padma Patil, Luna Lovegood, etc.

    Soundtrack
    ©Glimpse - Mara
    O1'O8'11


    Have you ever been alone in a crowded room?



    "I owe you"
    "You don't owe me anything, Draco"
    "Yes I do, I owe you my life




    Cool, neat, swell -Cry

    Even heaven is hell without you
    - Afgelopen
    - DM/other character
    - Begin is nogal slecht, sorry. Later wordt het beter.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    "Do I know you?" She asked with her sweet, soft voice.
    "Probably not." He replied, looking in her beautiful eyes.

    They were meant to be together before they even knew about each other.



    22 O8 2O11

    Two roads, Two girls, One fight (Dm+Nl)



    Dit verhaal speelt zich af op Hogwarts, het laatste schooljaar van Neville


    Isabell en Caitlin zijn in bijna alles het tegenovergestelde. Terwijl Isabell weg is van mode, heeft Caitlin er niks mee. Terwijl Caitlin van alles houd dat lief en aardig is, houd Isabell dat zo ver mogelijk van zich af. Terwijl Isabell zachtjes aanbeden wordt, heeft Caitlin heel veel vrienden. Terwijl Caitlin strijd tegen de dooddoeners in Hogwarts, lijkt Isabell zich door hen aangetrokken te voelen............
    Langzaam barst een strijd los, gebaseerd op geheimen en verraad. Maar wat als deze gezworen vijanden toch iets gemeen blijken te hebben?


    Caitlin: You always choose the wrong way, Bitch
    Isabell: Can't judge me, if you don't know me, sweety


    ©Pantalaimon & Litwick

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:17 ]


    Happy Birthday my Potter!