• Yeah ik heb eindelijk een soort van vrienden gemaakt ik mijn nieuwe klas.
    Dus ik zat met zo'n jongen die naast mij zit tijdens Geschiedenis te lachen vraagt zo'n meisje: 'heb je een nieuw vriendje Sarita?'
    Waarop ik denk, kunnen meisje en jongens geen vrienden zijn ofzo.
    Want als ik met iedere jongen moet hebben met wie ik lach ben ik wel een grote slet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dát ken ik, helaas :S Zo raar ;o
    edit; en ik zit dus al in de 5e ><

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 22:53 ]

    Bij ons kan dat gelukkig wel onderhand. In de vijfde.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tsja, ik had leraren die er heilig van overtuigd waren dat ik een relatie met een vriend van me had. Weirdo's.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou dan ook een slet zijn... *gaat vrienden tellen*
    Dan zou ik met iets van 20 mensen gaan ofzo :|


    Happy Birthday my Potter!

    Hehe, herkenbaar.

    Ik slaap (ja, slapen dus, nothing more) na het uitgaan bij één van mijn beste vrienden en tevens ex, en mijn moeder zweerde toen dat we weer een relatie hadden. En op een gegeven moment hield ik gewoon op met erop in te gaan, want ja, na de vijfde keer wordt het behoorlijk vervelend. Toen zei ik: 'Listen up, geloof en denk wat je wil, want ik ben er klaar mee.'
    Afijn, most ironic part is dat we tijdens onze relatie nooit bij elkaar hebben mogen slapen vanwege onze leeftijd, en nu het wel gebeurt hebben we niks met elkaar :'D Niet dat 't mij wat uitmaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    De kinderen van tegenwoordig hé? Nu klink ik net als mijn tante:/


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    tja, dat ken ik
    ik was laatst aan het chillen met een jongen
    en er zijn 3 van die kutjochies in mijn straat, die dachten gelijk dat hij mn vriendje was
    domme kinderen

    bij mij zeggen te dat altijd als ik een foto van iemand uit een band op mijn ipod heb of gewoon weet ik veel waar. "ooh is dat je vriendje?" uugh dan moet ik serieus wel heeul veel vriendjes hebben als ik iedereen uit die bandjes bij elkaar op tel.


    Ivar Oosterloo.

    Lol, zo vaak. Of als ik een keer aardig doe gaan ze verkeerd denken. Niets van aantrekken, en reageer gewoon heel flauw terug. 'Ja Hassan is mijn nieuwe vriend, problemen?' ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MelissaLouis schreef:
    bij mij zeggen te dat altijd als ik een foto van iemand uit een band op mijn ipod heb of gewoon weet ik veel waar. "ooh is dat je vriendje?" uugh dan moet ik serieus wel heeul veel vriendjes hebben als ik iedereen uit die bandjes bij elkaar op tel.


    Whahaa, zo dacht een meisje eergisteren op ping dat Zayn Malik het vriendje was van een vriendin. Want ik had haar een foto gestuurd en zij had hem op haar display gezet. xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat is zo irritant ja. in de eerste gebeurde dat nog wel eens maar nu gelukkig niet meer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    dat is zo irritant ja. in de eerste gebeurde dat nog wel eens maar nu gelukkig niet meer

    Ik zit niet meer in de eerste


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krullebol schreef:
    Dát ken ik, helaas :S Zo raar ;o
    edit; en ik zit dus al in de 5e ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik leef met je mee.

    Lol, ik praatte in Walibi een keer met een van die jongens die daar werkt, toen dachten mensen al dat hij m'n vriend was Ö


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the