• Zeiktopic-alert, I'm sorry (:

    I'm feeling discriminated, en dan praat ik over het feit dat ik in 5 Gymnasium zit. In iedere les horen we dat wij als Gymnasium klas altijd ons huiswerk zouden moeten maken omdat wij dat blijkbaar leuk zouden vinden. Ze verwachten dat wij goed zijn in ieder vak, gewoon omdat we Latijn en/of Grieks hebben gekozen. Overal hoor je: "Jullie zijn Gymnasium, dús zijn jullie goed in Geschiedenis." Fuck you. Seriously, wat heeft dat er nou weer mee te maken?
    En we worden altijd en overal vergeten. In het begin van het jaar krijgt iedere leerling proefwerkblokken. Raad eens welke klas geen proefwerkblokken kreeg? Indeed, 5 Gymnasium. Raad eens wie er geen uitval kregen van Economie omdat ze ons waren vergeten bij de roostermaker en hierdoor langer op school moesten blijven? Right, 5 Gymnasium. We worden bij alles vergeten of mogen we als laatste, behalve bij corvé. How tipical. :3
    Maar, serieus, ik vind dit echt niet leuk. Ze zouden ons niet anders mogen behandelen dan de andere VWO klassen, dat is toch belachelijk. Gymnasium should be fun and something to be proud of, but this doesn't make any sense, does it? Herkenbaar voor iemand? What to do about it? Sorry about this, I'm just a little fucked up. ;$

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:52 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mensen vinden mij een nerd omdat ik als 13-jarige in 3atheneum+ zit
    Trek je er niks van aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou het is ook zo bij het Vmbo, altijd vooroordelen. Waarom? Omdat je vmbo doet, word je afgestempeld als "Dom", "Lui" en/of "Luidruchtig" nou bedankt (:
    Dus omdat iemand liever met zijn handen werkt ben je dom? Serieusly, fuck ya!

    Dat moest ik ook even kwijt.
    School is gewoon fucked up (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hungergames schreef:
    Mensen vinden mij een nerd omdat ik als 13-jarige in 3atheneum+ zit
    Trek je er niks van aan


    Wat is dat nou weer voor onzin? Bij mij in 3Gym zaten er ook genoeg 13-jarigen.. Ik vat het ook niet persoonlijk op ofzo, maar ik vind het gewoon gemeen achtergesteld te worden om zoiets..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dray schreef:
    Nou het is ook zo bij het Vmbo, altijd vooroordelen. Waarom? Omdat je vmbo doet, word je afgestempeld als "Dom", "Lui" en/of "Luidruchtig" nou bedankt (:
    Dus omdat iemand liever met zijn handen werkt ben je dom? Serieusly, fuck ya!

    Dat moest ik ook even kwijt.
    School is gewoon fucked up (:


    I totally agree. Maar dat is inderdaad gewoon bullshit. Ik ken genoeg mensen die heel erg hun best doen op het vmbo, en ook mensen die wel havo gekund hadden, maar wat is de deal wanneer je toch niet naar het HBO wilt? Waarom zou je dat dan überhaupt doen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zo heeft ieder niveau wel wat. Volgens mijn Aardrijkskundeleraar zijn havo-isten gewoon te lui om op VWO te zitten. Maar ja, hij kan ook behoorlijk denigrerend zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Herkenbaar... 'k Doe ook Latijn en de leerkrachten verwachten van ons ook vaak veel meer dan van de andere klassen... Maar ze vergeten ons wel niet.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Glameow schreef:
    (...)

    I totally agree. Maar dat is inderdaad gewoon bullshit. Ik ken genoeg mensen die heel erg hun best doen op het vmbo, en ook mensen die wel havo gekund hadden, maar wat is de deal wanneer je toch niet naar het HBO wilt? Waarom zou je dat dan überhaupt doen?

    Kijk, met jou kan ik praten :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Och, daar werd ik zo moe van. Het is gewoon een grote mindfuck, want op het VMBO en op de Havo krijg je altijd hetzelfde gezanik: 'Jullie doen [niveau] dus jullie moeten je huiswerk maken.' Ach, stfu, ik doe HBO en ik zoek 't lekker zelf uit. Puh.
    Goddank dat je hier dat gezeik niet krijgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel herkenbaar! Ik zit nu in 4 Gymnasium en daar zeggen ze ook constant: 'Jullie zijn Gymnasium, dat moeten jullie weten' en zo.:'D


    everything, in time

    ik heb net hetzelfde :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."