• Heey!
    Ik woon in België en vroeg me af, wie wanneer is begonnen met school? Ik heb al vanalles gehoord oO

    xoxo'

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik deze week.. (:
    Noorden van Nederland


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik begin morgen


    Life is hard and then we die

    Ik woon in Groningen, helemaal in het noorden van Nederland, en de middelbare begint pas deze week. Ik was vandaag zelfs nog vrij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twee weken geleden ik woon in Noord-Brabant -Nederland-

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 23:45 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Vorige week woensdag begonnen, de dag daarvoor hadden we introductie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik begin morgen


    Your make-up is terrible

    Donderdag 15 september moet ik naar school toe voor de laatste formaliteiten van m'n nieuwe opleiding en mijn lessen starten op maandag 19 september. Naja, eigenlijk dinsdag pas, want op maandag heb ik blijkbaar geen les. Love mijn uurrooster!

    Sudowoodo schreef:
    Ik deze week.. (:
    Noorden van Nederland

    Belgie, 1september.


    count the blessings

    Ik ben Donderdag 1 september begonnen. Dus, ik vind het nogal zwaar klote als er mijn mensen zijn die zelfs in Augustus zelfs al begonnen zijn... -.- Maar, ben dan weer jaloers op de mensen die pas deze week beginnen (of nog moeten beginnen) maar toch bedankt om het allemaal te laten weten ;D

    xoxo'

    16aug. (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    gister. D:


    Life is a beautiful struggle

    vorige week maandag x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Uhh, vorige week woensdag -ff kijken- 31 augustus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    twee weken geleden :(


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy