• Ja jongeh,
    Ik zat net rustig achter de computer, komt me moeder ineenkeer 'Annemiek, waar heb je mijn fiets gelaten ?' Ik dacht echt wtf. Maar, de fiets van mijn moeder was dus nergens te vinden. We hebben overal gezocht, in de garage, de tuin, rond het huis, gewoon echt o-ver-al. Gejat dus. En het gekke is, je kan helemaal niet zien dat er een fiets staat. Want we hebben een vrij lange oprit. Er staat eerst een auto, caravan, keuken. En vlak naast de keuken, stond de fiets. En naast de auto/caravan/keuken staan bosjes, waar je niet doorheen kan kijken. Mijn vader doet nu aangifte. Vet veel werk. Het is wel kut.

    xx.

    EDIT:
    Hij was wel verzekerd. Voor 3 jaar. En guess what? Die 3 jaar is net afgelopen >.<

    WOEHOEE, Er zijn 2 mannen opgepakt, tussen Rolde, waar ik woon, en Grolloo. Waarschijnlijk komen hun uit Assen, drugsverslaafden ofzo. Hun werden gezocht, en waarschijnlijk hebben hun de fiets van mijn moeder gejat, om sneller weg te kunnen komen ofzo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wtf, wel raar O.o


    -

    whow, idd:O
    Was ie nieuw?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Oke raar ö maar pikt er eentje trug ^^ doe ik ook altijd wannee rik zie dat mijn fiets weg was xD

    Vind ik eigenlijk maar heel raar als je hem niet kan zien!ö

    @ Joyce: In Leuven mag dat van de politie x'D nou niet echt mogen, maar ze zullen er eigenlijk ook nooit echt iets op zeggen als de jouwe enzo gestolen is. Daar worden constant fietsen gestolen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Welkom bij de club xd
    Bij mij zijn er al twee gestolen en eentje van mn zus. Bij de laatste zat schijnbaar de sleutel nog in het slot terwijl ik dacht van niet -.- De andere twee (van mij en me zus) stonden buiten omdat de garage te vol was.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vind ik wel raar :s

    Hoop dat die terug bij e rechtmatige eigenaar komt ;]


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    GU schreef:
    whow, idd:O
    Was ie nieuw?

    Hmm.. dat valt wel mee. 1 á 2 jaar ofzo.
    Maar toch, hij was duur.

    @Marshmellow;
    Is het ook. Maar hij moet wel gejat zijn..
    Ik krijg bijna een nieuwe fiets, dus ik zet hem naast het huis op slot, of anders gewoon in de garage.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik eb t ook al 2 keer aan de hand ghad dat mn fiets gepikt is gewees !! De eerste was een ele dure en goeie fiets die ebbe ze gewoon aan de bushalte weggenome en mn tweede ebbe ze deze zaterdag gwn gepik midden in t strontdorpje waar ik woon tegen de gevel van een huis aan een andere bushalte, dze fiets was wel oud enz ma toch had die veel sentimentele waarde wnt hij is nog vn mn mama gewees toen ze zo oud was als ik..
    Die stomme mense blijve maar fietse vn me pikke !!
    Als ze helemaal tot achter je huis zijn gekome, hebbe ze dat miss uitgeloerd ofz. Mn ouders bewere da ze da ook met mijn 2e fiets ebbe gdn :S
    Mja ik hoop dat je hm miss ng terugvindt..


    (*o°)

    Ik heb een nieuwe fiets daarnet gevonden :$
    Dat kan wel de jouwe zijn hoor :X


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Ik heb een nieuwe fiets daarnet gevonden :$
    Dat kan wel de jouwe zijn hoor :X

    Waar woon je dan? Ik ben er net achter gekomen dat de fiets van me moeder 3 jaar oud is. Maar ziet er echt als nieuw uit.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vaag Ö. En kut van die verzekering.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    De fiets van mijn moeder is ook gestolen, twee keer dezelfde. (': Ja de eerste keer had ze hem weer terug gestolen :'D, en de tweede keer ging ze even voor twee minuten de Super de Boer in, en weg was die.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Marshmellow schreef:
    Vind ik eigenlijk maar heel raar als je hem niet kan zien!ö

    @ Joyce: In Leuven mag dat van de politie x'D nou niet echt mogen, maar ze zullen er eigenlijk ook nooit echt iets op zeggen als de jouwe enzo gestolen is. Daar worden constant fietsen gestolen.


    Ja, Leuven is echt vreselijk op dat vlak. :') Van die studenten die eventjes een fiets nodig hebben om ergens te raken en dus een fiets stelen en die dan op plaats van aankomst gewoon dumpen. ><
    Ach ja, lang leve de bus. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik had in groep acht ook een keer, dacht ik dat mij fiets gehat was, bleek dat iemand van groep 7 hem toen in de bosjes had gegooit :S.
    hij was toen net nieuw.
    achja xD nu heb ik al bijna 4 jaar dezelfde fiets en nog niet gejat :Y)
    hopen dat hij terug kom :)


    Nvt

    Annemiek ik hoop egt voor je dat je hem ergens terug vind!!


    xx


    I'm a little bit lost without you <3