• Ik heb vandaag normaal om 7 uur dansen, en ik wou echt dol graag gaan want het was weer dansen na 2 maanden. & tuurlijk vergeet ik het hopeloos. & nu wilt me vader me niet brengen, ihateit.. Ook zo iets mee gemaakt?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En zelf kan je niet gaan..?

    Da's fucked up naaiend.
    Ja, zo vaak als ik net te laat ben om naar 't station te kunnen lopen (bus vergt nog meer wachttijd en m'n fiets is daar gejat, vandaar dat ik niet met die vervoersmiddelen ga) dus vraag ik aan m'n moeder of ze me met de brommer wil brengen, nee hoor. Zoek 't dan maar uit mens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is best wel vervelend :(

    Gelukkig zijn mijn ouders best wel makkelijk in brengen en halen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt balen ):. Mijn manege was de hele zomervakantie gesloten. Donderdag kan ik voor het eerst weer rijden, als ik het niet ook vergeet.


    i put the fun in funeral

    Hooligan schreef:
    En zelf kan je niet gaan..?

    Het is in een ander dorp en dan ben ik er pas om kwart voor 8 fso, en dan heeft het geen moeite meer omtegaan, omdat ik maar een uur dans.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse