• op Lady GaGa slaat? Want ik heb het al van een paar mensen gehoord dat ze aan lady gaga denken door videotape D: Ik wou even duidelijk maken dat dat dus niet zo is, lekker belangerijk I know. Hier is waar jullie aan zouden moeten denken als jullie videotape zien:



    Sorry als je dat totaal niet interesseert :') (Het prachtigste liedje ooit, volgens mij dan)


    All I have in life, is my imagniation.

    *Denkt aan ouderwetse videotapes*

    Oh... Natuurlijk dacht ik aan Gaga! (A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het niet mooi sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    NurseJoy schreef:
    *Denkt aan ouderwetse videotapes*

    Oh... Natuurlijk dacht ik aan Gaga! (A)

    Ik weet niet waarom ik aan Gaga had moeten denken, want ik weet niet zo veel over haar. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik weet niet waarom ik aan Gaga had moeten denken, want ik weet niet zo veel over haar. (krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iPotter schreef:
    Ik weet niet waarom ik aan Gaga had moeten denken, want ik weet niet zo veel over haar. (krul)


    Ik denk met dat liedje videophone of zo van haar D: Ik weet het ook niet, ik vind haar niet goed


    All I have in life, is my imagniation.

    ik heb nooit aan Lady GaGa gedacht bij jouw username, hoor. Maar ja, mijn kennis van Lady GaGa is dan ook zo goed als nihil.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik denk dan niet aan Lady Gaga,maar aan oude videobanden van mijn grootouders ofzo.

    Jagielski schreef:
    ik heb nooit aan Lady GaGa gedacht bij jouw username, hoor. Maar ja, mijn kennis van Lady GaGa is dan ook zo goed als nihil.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik denk met dat liedje videophone of zo van haar D: Ik weet het ook niet, ik vind haar niet goed

    Videotape en dan denken ze aan videophone? Ja, dat is dus best raar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik dacht niet aan Gaga bij je username :]

    Bij mijn username dacht iemand aan C1000, trololol.


    No growth of the heart is ever a waste

    NurseJoy schreef:
    *Denkt aan ouderwetse videotapes*

    Oh... Natuurlijk dacht ik aan Gaga! (A)

    Lisboa schreef:
    Ik denk dan niet aan Lady Gaga,maar aan oude videobanden van mijn grootouders ofzo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    NurseJoy schreef:
    *Denkt aan ouderwetse videotapes*

    Oh... Natuurlijk dacht ik aan Gaga! (A)


    Save me from myself.

    Ik dacht niet bepaald aan gaga.

    Ik dacht aan videobanden


    (Be)lieve in (you)rself