• Ik wilde dus een RPG opstarten, mijn eerste RPG trouwens, die over het wilde westen gaat.
    Ik weet niet of die er al zijn, dus zal ik even een uitleg geven over de verhaallijn. (Sorry als het op niets trekt, ik heb nog nooit een RPG gestart)


    Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.


    Rollen


    Indianen:

    Opperhoofd:
    bezet door:

    Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

    Vrouw van het opperhoofd:
    Bezet door:

    Krijgers:
    - Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    - Allyse Leya Paca bezet door: Sueno
    - Serena bezet door HurtedHeart
    - June Nicole Mcloud bezet door Novazembla
    ...

    Stamoudsten:
    -
    -
    -
    -
    ...
    Geneesheer:
    Bezet door:

    Dorpsvrouwen
    - Frida Samandla bezet door Dandelion
    -
    -
    -
    ...


    Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    - Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid

    - Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    - Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity
    -
    ...


    Cowboys

    Burgemeester:
    Bezet door:

    Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara 2

    Vrouw van de burgemeester:
    Bezet door:

    Sheriff:
    Bezet door:

    Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

    Cowboys:
    - Jareth Bentley Hunter bezet door Sueno
    - Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    - james Linzon bezet door dandelion
    -
    ...


    Dorpsvrouwen:
    -
    -
    -
    -
    ...

    Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    - Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    - Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity
    - Elizabeth Angelina Johnson, Immigrant bezet door LuluLovegood
    -
    ...

    Je mag maximum 3 rollen invullen. Vul dit dan even als je mee wilt doen:

    Rol;
    *Foto;
    Beschrijving uiterlijk;
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Familie;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Karakter;
    Extra;


    *Zorg er wel voor, dat de foto's niet te fake zijn.
    Je mag een geschilderde of getekende prent hebben maar liefst niet gaan overdrijven. (Niets zoals anime of een stripfiguur dan).


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:47 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol; Dochter opperhoofd
    Foto;


    Beschrijving uiterlijk; Yanaba is 1m67, erg slank en heeft ravenzwarte haren. Haar bruine ogen zijn erg mysterieus en je bent er erg snel van onder de indruk.
    Volledige naam; Yanaba Namkha
    Roepnaam; Yana
    Familie; Ze is de jongste dochter van het opperhoofd. Haar oudere zus werd brutaal vermoord tijdens een inval van de cowboys.
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Vrouwelijk
    Karakter; Yanaba is een zeer vredelievend type meisje. Maar ze laat zich door niemand zeggen wat ze moet doen. Met momenten kan ze erg opstandig zijn tegen haar vader omdat ze het gevoel heeft dat hij haar niet begrijpt.
    Extra; Ze kan overweg met pijn en boog en heeft een tamme wolf als huisdier, genaamd Tizona


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol; Krijger

    *Foto;



    Beschrijving uiterlijk; Kiowa heeft zwarte haren die net boven zijn ogen komen, hij heeft bruine ogen.
    Zijn huid is licht getint, hij is erg gespierd en 1.80 lang.

    Volledige naam; Kiowa DeVemo

    Roepnaam; Kiowa

    Familie; Kiowa heeft twee jongere zusjes en een jonger broertje waar hij heel erg bezorgd over is.
    Zijn vader is stamoudste , hij is altijd de vader voor zijn zusjes en broertje geweest.
    Zijn moeder is altijd erg bezorgd over haar kinderen.

    Leeftijd; 18

    Geslacht; Mannelijk

    Karakter; Kiowa is een vrolijke maar rustige jongen hij is erg slim.
    Kiowa is niet erg snel geraakt, alleen sommige mensen weten hem te raken.
    Hij vertrouwt niet zo snel mensen en is erg voorzichtig.

    Extra: Hij is nu al bijna 4 jaar verliefd op het zelfde meisje.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik wil wel een rolletje als indianse vrouw.
    Vul hem straks in want zit nu op me mobiel.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 9:16 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik zoon van burgemeester spelen? Vul ik vanmiddag in als ik op mijn laptop zit.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Rol; zelfverzonnen rol voor indianen, namelijk dochter van een krijger
    *Foto;


    Beschrijving uiterlijk; donkerbruin haar, wat bijna altijd in een vlecht zit. Ze heeft een licht getinte huid en is rond de 1.45.
    Volledige naam; Tala Huyana
    Roepnaam; Tala
    Familie; Tala heeft haar moeder verloren toen ze 3 was. Ze is verdronken in een rivier, tijdens een gewelddadige aanval van de cowboys op het kamp. Haar vader is een groot krijger, maar heeft bijna nooit tijd voor haar, en haar tweeling zusje Nataya.
    Leeftijd; 10
    Geslacht; meisje
    Karakter; Tala is voor haar leeftijd heel zelfstandig, en kan goed voor zichzelf zorgen. Ze is ontzettend slim, maar erg op zich zelf.
    Extra; Haar vader heeft Tala leren paardrijden toen ze 4 was. Toen ze vermoord werd, kreeg Tala het paard van haar moeder. Toen ze oud genoeg was heeft hij haar leren boogschieten. Dat kan ze nu nog steeds erg goed

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:05 ]


    If it annoys you, kill it

    kiara2 schreef:
    Mag ik zoon van burgemeester spelen? Vul ik vanmiddag in als ik op mijn laptop zit.

    tuurlijk mag dat :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    zelf verzonnen rol voor de indianen .

    naam: Frida Samandla.
    foto:


    beschrijving: ze heeft een getinte huid en donkerbruin haar en hazelnootbruine ogen. ze is een aparte verschijning, ze is heel erg dun, en voor een indianen vrouw vrij lang rond de 1.75, ze heeft superlang stijl bruin haar waar elke vrouw wel jaloers op kan zijn. ze heeft vaak lange staarten in haar haar en ze is te herkenen aan haar sluwe mysterieuze blik en een lange witte jurk met gekleurde borduursels erop.
    leeftijd: 16
    geslacht: vrouwelijk.
    roepnaam: frida.
    familie: ze heeft geen familie. haar opa was de vorige medicijnman waar ze ongetwijfelt iets van heeft meegekregen maar haar ouders en zusjes zijn vermoord. ze schijnt nog een broer te hebben maar ze weet niet waar hij is of hoe hij heet.
    karakter: frida is een lief persoon maar ze is erg op zichzelf. ze heeft haar familie verloren en ze vertrouwt niet iedereen. ze is erg lief en zorgzaam en past vaak op de kinderen van de krijgers die vechten. ze is erg sluw en doelgericht en ze wil hoe dan ook meevechten maar dat mag niet omdat ze een meisje is. ze is erg gesteld op haar paard, haar paard voelt als een broer voor haar omdat ze er erg close mee is.
    extra: ze kan uitzonderlijk goed paardrijden, ze besluipt de cowboys vaak zonder dat iemand het doorheeft, ze leeft alleen in een tipi. ze kan ook uitzonderlijk goed vechten en is erg sterk van binnen en van buiten ookal merk je het niet altijd


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Rol; Zoon van burgemeester
    *Foto;


    Beschrijving uiterlijk; Hij is een lange gespierde jongen. Hij heeft zwart warig haar die hij meestal half verstopt onder zijn cowboypet. Die zet hij alleen af voor een dame in geen ander geval. Hij slaapt er zelfs mee. Hij draagt gewone cownboy kleren.
    Volledige naam; Cole Halliwel
    Roepnaam; Cole
    Familie; Hij heeft een vader en moeder. Verder is hij enigst kind. Hij ligt vaak overhoop met zijn ouders omdat hij tegen de oorlog is. Maar toch houdt hij van hun.
    Leeftijd; 22
    Geslacht; man
    Karakter; Hij is een rustige jongen die afwacht voordat hij actie neemt. Dat betekent niet dat hij stil is. Hij maakt juist veel grappen en als het moet kan hij leiding geven. Hij vind het niet leuk en geeft daarom ook andere vaak de kans. Hij is best slim. Verder is hij een echte gentleman.
    Extra; hij kan goed omgaan met pistolen en heeft een vast paard genaamd spirit.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Rol; Cowgirl (leek me wel leuk).
    *Foto; Rosie
    Beschrijving uiterlijk; Rosie heeft lang bruin haar tot onder aan haar rug en grote blauwe ogen. Haar bovenlip is iets voller dan haar onderlip en ze is erg vrouwelijk, maar slank.
    Volledige naam; Rosalie Annie Mitchell.
    Roepnaam; Rosie.
    Familie; Ze is de dochter van een salooneigenaar en een pin-up girl. Rosie lijkt veel op haar moeder maar heeft het karakter van haar vader.
    Leeftijd; 20
    Geslacht; vrouw.
    Karakter; Rosie is erg open en vertelt honderduit over de kleine avontuurtjes die ze meemaakt. Ze is erg lief voor de mensen (en dieren) om haar heen en zal als een echte cowgirl altijd eerst haar paard verzorgen, dan pas zichzelf. Rosie heeft al aardig wat meegemaakt in haar leven maar is er overheen gegroeid.
    Extra; Dit is haar paard Hidalgo, het is ee mustang die ze zelf heeft afgericht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:38 ]


    -

    Rol; Dochter van een van de dorpsvrouwen(cowboys), die meer wil weten over de Indianen
    *Foto;


    Beschrijving uiterlijk; Catherine is een vrouwelijk type. Ze heeft bruine haren, en diepbruine ogen. Verder is ze vaak gekleed in een jurk, die haar moeder speciaal voor haar maakt.
    Volledige naam;Catherine 'Rose' Miller
    Roepnaam;Katie
    Familie;Catherine woont in een van de rijkere gezinnen. Haar vader is een goede cowboy, en haar moeder is thuis voor het huishouden en de kinderen. Catherine is de oudste van 18 jaar. Dan heeft ze nog een zusje:Sylvie(13) Haar ouders zijn: Jack en Victoria Miller
    Leeftijd; 18 jaar
    Geslacht;Vrouwelijk
    Karakter; katie is een eigenwijs type, en zelfverzekerd type. Ze houd wel van avontuur, en wil het liefst zo veel mogelijk gaan ontdekken.
    Extra; Ze wil graag meer van de indianen af weten. Verder heeft de familie Miller een paardenhandel. Catherine heeft zelf ook een eigen paard: Shilo

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:36 ]

    Wanneer beginnen we? *O*


    -

    Rol: Dochter van een van de overleden krijgers (indianen)
    Volledige naam: Halona Mywau
    Roepnaam: Halona
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Familie: Halona heeft binnen de stam geen familie meer, haar vader is tijdens de oorlog gedood en haar moeder heft ze nooit gekend.
    Karakter: Ze is een open en eerlijke jonge vrouw. Kan op bepaalde momenten enorm koppig zijn en laat zich niet van de wijs brengen. Haar vertrouwen moet je echter verdienen maar als ze je eenmaal in vertrouwen heeft genomen kun je rekenen op een onbreekbare band.
    Extra: Halona heeft een een mooie lichtbruine, met zwarte manen en staart, hengst tot haar beschikking. Ze heeft de hengst als veulen gevonden toen deze van zijn kudde is afgedwaalt. Ze heeft een poging gedaan om de hengst terug te brengen naar zijn kudde maar die heeft ze nooit meer gevonden. Ze heeft hem daarna zelf opgevoed en ingereden. De hengst luistert naar de naam Kanan.

    Foto:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 14:21 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rol; Dochter van geneesheer.
    *Foto;


    Beschrijving uiterlijk; Dakota heeft een lichtere huidskleur als de rest van de stam. Ze heeft fel blauwe ogen en lange zwarte haren. Ze word vaak gezien als een soort van 'heks' en daarom valt ze vaak buiten de groep.
    Volledige naam; Dakota Shawnee
    Roepnaam; Dakota
    Familie;Haar vader is de geneesheer van de stam. Haar moeder is overleden bij haar geboorte en heeft ze nooit gekend. Broers of zussen heeft ze niet.
    Leeftijd; 18 jaar
    Geslacht;Vrouwelijk
    Karakter;Dakota is een nieuwsgierig en verlegen type. Ze word vaak buiten gesloten door de rest van de stam, omdat ze 'anders' is.
    Extra;Dakota trekt er vaak op uit met haar paard: Hilow

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:47 ]

    Sueno schreef:
    Wanneer beginnen we? *O*

    Ik heb zéker nog een opperhoofd en een burgemeester nodig.
    En meer mannen :)
    Want ik heb op dit moment een grote hoeveelheid aan vrouwelijke wezens ^-^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.