• En dat meen ik echt.. de jongen die ik al twee jaar leuk vind, heeft me gewoon afgewezen. We hadden supervaak afgesproken, en iedereen kon zien dat er wel wat was tussen ons. En nou zegt ie dat ik z'n type niet ben, en dat hij bezig is met een ander.. en het ergste is nog, dat 'die ander' waarmee hij dus bezig is, in mijn klas zit.. en ze haat me. Great.. ik ben echt gewoon down nu. Ik heb de hele tijd moeten huilen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneee, dat is echt wel heeeeel erg kut .. Probeer het je niet zo veel aan te trekken (ja oké ik weet dat dit moeilijk is). Je verdient beter!


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ahw meid toch.. de liefde is mij ook niet echt vriendelijk gezind lately.. *hugs*


    ars moriendi

    Liefde kan idd wel fout gaan.
    Maar het komt altijd wel weer goed. Eerst lekker huilen en chocola eten, dan verdwijnt 't verdriet wel. -spreekt uit ervaring-
    Ik wil er voor je zijn als 't nodig is, en natuurlijk veel sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:10 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Aawh goshie meisje toch!!!
    Jep ik weet hoe je je voelt, heb het al zo vaak gevoeld dat het net een gewoonte word voor me. Al doet het nog steeds heel erg veel pijn. Naja, sterkte! -geeft knuffel-

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:10 ]

    Mijn crush is vandaag ook niet al te aardig :(


    Wat rot voor je :( Jongens, pfff


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Love is hard, I know. Maar je kan niet zonder D:


    All I have in life, is my imagniation.

    Argh, door 1 persoon kan je soms zo diep de put in geraken, he. Je zweeft de hele tijd op een roze wolk en leeft op positieve hoop die opeens uitdraait in een zwart gat waar je invalt en dan voelt het of je hele leven instort. Je verliest het besef van je eigen waarde. Allemaal door één persoon die je niet eens waard is. Maar ook dat besef je nog niet.
    Nu is het onmogelijk te geloven maar you know, tijd heelt alle wonden.
    Je komt er echt wel doorheen. (; Praat intussen met anderen over je gevoelens en doe eens droog. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Awh, arme jij. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Damn, nog veel erger dan mijn scenario D:

    Kill him with fire!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aah... Ik vind het heel erg voor je, maar het komt goed. Ook al lijkt het nu van niet, er is ergens een veel leukere jongen. Je moet gewoon eens bedenken dat die meid in alle opzichten minder is dan jij, omdat ze een hater is. Stay positive, je mag me altijd PB'en.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken het gevoel ! De jongen waar ik ook al twee jaar achterloop heeft me op een dag gewoon kei hard zitten belachelijk maken met zijn vrienden etc. ik hou nog steeds echt véél van hem maar oké
    Na een tijdje groei je er wel over, denk ik (: Ik begrijp best dat je je kut voelt, het doet enorm veel pijn, maar dat komt allemaal wel goed. Sterkte ! (l)

    Oh man.. ik weet nog dat een jongen die ik super leuk vond en echt super close mee was dat hij mij ook afwees.. per sms.. wat was ik kwaad en verdrietig..
    Vervolgens kreeg ik geen antwoord meer van hem, ik werd compleet genegeerd waardoor ik me alleen maar slechter ging voelen. Hoe kon ik nou immers doorgaan met mijn leven, terwijl ik nog met zoveel vragen zat..

    Ik hoop oprecht voor je dat je leuke dingen gaat doen om hierover te komen, alleen daardoor kom je er sterker uit (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik kan met je praten, ik ben niet afgewezen maar zo voel ik me wel -.-
    Boys..

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:10 ]

    Ga wat leuks doen met je vriendinnen, je vind vast wel een andere jongen. & laat dat meisje, jij mag ook je gevoelens hebben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Huil niet om jongens die niet om jou huilen.


    -