• Ik zit al een tijdje te peinzen over wat ik met mijn cover aanmoet. Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar om op een fatsoenlijke manier de titel erop te krijgen. Omdat ik weet dat Q'ers altijd heel kundig met covers zijn, hoop ik dat jullie me misschien kunnen helpen.

    Het gaat hierbij om dit plaatje:
    Klik

    De tekst die erop moet staan is Limbo. Een eerdere cover die ik had gemaakt, maar later niet meer kon gebruiken omdat mijn verhaal lichtelijk veranderd is, zie je onder de spoiler, om je misschien even op weg te helpen zeg maar.



    Nu moet ik zeggen dat ik redelijk kieskeurig ben, normaal gesproken kan ik zelf uren bewerken tot ik tevreden ben, dus voel je alsjeblieft niet beledigd als ik je werk niet gebruiken kan :x. Het belangrijkst is dat
    - het duidelijk is
    - past bij de sfeer van het plaatje
    - één geheel is
    - De tekst in het midden staat

    Als je nog verdere aanpassingen wilt doen of frutseltjes wil toevoegen, ga je gang :3. Ik ben iedereen die een poging waagt alvast erg dankbaar ^^.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    i put the fun in funeral

    Iemand? ^^


    i put the fun in funeral

    Ik ben wat aan het proberen. Zal straks wel klaar zijn.

    Ik interpreteer de sfeer van het plaatje even als 'fantasy-achtig' (al doet Limbo me sterk denken aan Inception), enigszins krullerig door de versieringen van de gebouwen en schuin :P

    Edit: zoiets?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:43 ]


    For those I love, I will sacrifice


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Syeira schreef:
    Ik ben wat aan het proberen. Zal straks wel klaar zijn.

    Ik interpreteer de sfeer van het plaatje even als 'fantasy-achtig' (al doet Limbo me sterk denken aan Inception), enigszins krullerig door de versieringen van de gebouwen en schuin :P

    Edit: zoiets?



    *googles*
    Hm, fascinating. Ik heb die film in een ver verleden gezien, maar dat er een Limbo in voorkwam, daar staat me echt niks van bij x'D. Zo vervelend altijd als je erachter komt dat je verhaal elementen bevat die overeenkomen met bestaand werk...

    Ik vind jullie lettertypes trouwens allebei gaaf, maar het is 'em nog net niet. Het irritante is dat ik ook niet precies zeggen kan waar het aan ligt, eigenlijk. Maar alsnog bedankt!


    i put the fun in funeral



    De kleuren zijn veel te licht, denk ik.

    Oeps, ik las nu pas dat de tekst in het midden moest, sorry. Achja..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 18:17 ]


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:



    De kleuren zijn veel te licht, denk ik.


    Ik vind het wel mooi, dat lichte. Het is alleen niet in het midden, en inderdaad niet duidelijk genoeg misschien ;]. Thank you anyway ^^.


    i put the fun in funeral