• Nou ik was vandaag met een vriendin in de pauze haar telefoonlijst aan het afgaan en toen kwamen we bij een jongen uit.
    Die vriendin zei: 'Hij heeft echt een kut leven. Heeft zichzelf al twee keer geprobeerd te vermoorden. Bijna iedereen van wie hij ooit hield is dood. Zijn oma's, opa's, zusje, vader.'

    Dat heeft me aan het denken gezet, hoe stom het ook klinkt. Aan de problemen die bij elk kind schuilt.
    Want ik denk dat bij iedereen wel iets kut's in het leven gebeurt is. Bij mij, maar ook degene die boven jou heeft gepost en degene onder jou. Dat denk ik dan. Daarom zou ik niet zo snel jaloers op iemand zijn.
    Ik denk ook dat iedereen wat leuks in het leven heeft, ligt er maar wat je er van maakt.
    Nu wil ik jullie mening weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Locomotor schreef:
    Niemands leven is perfect, al denken sommige mensen dat van elkaar, iedereen heeft problemen, groot of klein, en die weet niet iedereen van elkaar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou weetje. Mijn beste vriendin heeft voor mij gewoon een 'perfect' leven. Ze maakt niks ergs mee of wat dan ook. Het zit haar allemaal maar mee.. Dik oneerlijk als ik dat ga vergelijken met mijn leven maargoed. Zij is gewoon een uniek geval daarin ^^


    -

    Tsja kijk, ik ben niet iemand die de eeuwige optimist kan spelen. Als ik pissig ben, uit ik dat. Als ik gelukkig ben, uit ik dat. If I don't give a single flying fuck, dan uit ik dat. Maar vaak wel minder uit beleefdheid :Y).
    Maar enfin, ik heb mezelf zo vaak zat in slechtere tijden gezegd: 'denk niet aan de dingen die je mist, maar aan de dingen die je hebt,' maar aan zulke info heb je gewoon geen flikker als je in een flinke jankbui zit en iedereen om je heen mooi naar de hel kan lopen. Althans, zo zit het bij mij :]
    Maar ik besef me wel meer dan goed dat we ons met deze westerse levensstandaard enorm gelukkig mogen prijzen.


    No growth of the heart is ever a waste