• De laatste tijd heb ik last van hele vreemde dromen, die nergens op slaan. En soms word ik echt doodsbang van die dromen, bah.
    Vannacht had ik ook weer een hele vreemde droom, die gewoon te creepy is om na te vertellen.
    Hoe kan ik die vreemde dromen verbannen? En nee, ik hoef geen dromenvanger, lol. :'D

    En wie heeft er nog meer last van zulke rare dromen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geen enge films kijken?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik heb gehoord dat je dromen zelf een beetje kan beïnvloeden, maar hoe idk.
    ik weet nooit wat ik droom.

    IK WIL WETEN WAAR HET OVER GING _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    He, dromenvangers werken wel.
    Pieker je ergens over, of heb je het druk? Dat kan vreemde dromen veroorzaken. Probeer je te ontspannen, lees wat voor het slapen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heb er ook last van. Vannacht droomde ik dat ik een reuze schildpad had en dat hij vermoord werd. Dat klinkt misschien niet zo angstaanjagend, maar in mijn droom was het gruwelijk D:.
    Ik weet niet hoe ik er vanaf kom eigenlijk. Het is vervelend, maar aan de andere kant krijg ik er wel inspiratie van :Y).


    i put the fun in funeral

    Bloomsbury schreef:
    IK WIL WETEN WAAR HET OVER GING _O_

    Dan durf jij nooit weer te slapen. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Dan durf jij nooit weer te slapen. (joehoe)

    nu word ik ook nieuwsgierig

    Dat had ik ook met nachtmerries.
    En toen hadden we erover gepraat, en ze gaf me de raad om gewoon te denken in de droom, ik kan dit aan.
    Misschien moet jij dan denken, deze dromen worden helemaal niet raar.

    Trouwens, tijdens je dromen verwerk je wat je overdag hebt meegemaakt.
    Misschien moet je wat minder vreemde dingen meemaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik de laatste tijd ook hoor :'D
    ik vind het juist wel prettig om te dromen. het geeft me rust


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PrincesSnape schreef:
    Dat had ik ook met nachtmerries.
    En toen hadden we erover gepraat, en ze gaf me de raad om gewoon te denken in de droom, ik kan dit aan.
    Misschien moet jij dan denken, deze dromen worden helemaal niet raar.

    Trouwens, tijdens je dromen verwerk je wat je overdag hebt meegemaakt.
    Misschien moet je wat minder vreemde dingen meemaken.

    HAHA, als ik overdag meemaak wat ik 's nachts droom... LOL!
    Nee, dat ligt zo niet voor de hand, dan zou ik echt in zo'n sci-fi film zitten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    HAHA, als ik overdag meemaak wat ik 's nachts droom... LOL!
    Nee, dat ligt zo niet voor de hand, dan zou ik echt in zo'n sci-fi film zitten.

    je hoeft het niet letterlijk mee te maken, eerder figuurlijk

    Ik had eerst een dromenvanger.
    Dat ding werkte niet, hij zorgde noujuist ervoor :Y)
    Toen heb ik 'm weggegooid en nu slaap ik lekker (bloos)

    Mijn engste dromen zijn over dat mijn vriendje het uitmaakt (no_chears) Maar verder heb ik nooit nachtmerries. Vandaag droomde ik over een groene worm die ik heb gered o.O"


    Alis volat propriis.

    ik heb ook altijd enorm rare dromen. Ik herinner me het ook vaak. Soms heb ik ook dromen die vaak terugkomen, of elementen van een vorige droom die zich herhalen. Je bent dus niet de enigste!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Dudley schreef:
    (...)
    Dan durf jij nooit weer te slapen. (joehoe)
    Nu wil ik het al helemaal weten _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John