• Ik heb vandaag ontdekt dat ik een dode pixel heb op mijn scherm van mijn laptop. Hij is pikzwart en wilt maar niet weg, dus het is ook heen vuiltje.
    Ik heb al van alles geprobeerd en erover opgezocht, maar hij blijft.

    Mijn laptop is nog geen jaar oud en ik heb hem al moeten binnen brengen omdat het moederbord kapot was en nu enkele weken nadat ik hem terug heb, is een pixel dood. :s
    Ik kan hier zo van gaan huilen aangezien ik echt zuinig ben met mijn laptop. :x

    Iemand een idee wat ik kan doen?


    Let the Night embrace you

    Soms gaat het vanzelf weer over ik heb er heel veel op mijn IPod


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    helaas niet ):
    maarja, het is maar een heel klein pixeltje. maakt het iets uit? ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    helaas niet ):
    maarja, het is maar een heel klein pixeltje. maakt het iets uit? ;x

    't Probleem is dat hij redelijk groot is. In feite is het niet één pixel maar de omliggende ook. Zal eens kijken of ik een foto kan maken..


    Let the Night embrace you

    Ik heb er denk ik ook een, maar die is felgroen, al heel lang (krul) Ik ben eraan gewend haha ;3


    Alis volat propriis.

    Die hebben we ook op de computer, maar de beeldscherm is dus super oud. Je ziet echt zo'n enorme witte stip.(nerd)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit is hem..
    http://img69.imageshack.us/img69/8275/img1901ih.jpg

    @Galleon: Een groene krijg je wel weg, las ik, want dat is een ander soort pixel. Als je dat even opzoekt vind je wel hoe je die weg krijgt. Je hebt geluk. :x

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 16:13 ]


    Let the Night embrace you

    Ik heb opeens illegale windows, dus ik moet me laptop ook binnen brengen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Suicune schreef:
    Dit is hem..
    http://img69.imageshack.us/img69/8275/img1901ih.jpg

    @Galleon: Een groene krijg je wel weg, las ik, want dat is een ander soort pixel. Als je dat even opzoekt vind je wel hoe je die weg krijgt. Je hebt geluk. :x

    ik zie m
    maar ik zou echt niet weten hoe je hem weg krijgt. het enige wat ik kan bedenken is naar de winkel gaan :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had eens een zwarte streep door et beeldscherm.. volgende dag was hij gwn weer weg.. vet vaah.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Even afwachten, soms gaat het vanzelf weg. Maar als je je laptop nog niet zo lang hebt, en nog garantie hebt, zou ik terug gaan naar de winkel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Scherm laten vervangen dmv je garantie te gebruiken, aangezien je laptop minder dan een jaar oud is.

    Suicune schreef:
    Dit is hem..
    http://img69.imageshack.us/img69/8275/img1901ih.jpg

    @Galleon: Een groene krijg je wel weg, las ik, want dat is een ander soort pixel. Als je dat even opzoekt vind je wel hoe je die weg krijgt. Je hebt geluk. :x


    Ik heb zo'n ding op mijn DS.
    Die is echt groot.

    Bij mij zit er midden op het scherm een langgerekte vlek waar de pixels gewoon lichter zijn. Is iets op gekomen, denk ik. Nja, ik ben er aan gewend.
    OT: Terugbrengen en je garantie gebruiken. En anders... Wachten of het misschien weggaat en er in de tussentijd maar aan wennen.


    I can't even think straight.

    Pff, ik heb in augustus al vier weken moeten wachten eer hij gerepareerd was. Ik heb echt geen zin om dat nóg een keer te doen...

    En de garantie werkt pas na een bepaald aantal dode pixels en ik denk dat ik daaronder zit.. :s


    Let the Night embrace you

    Suicune schreef:
    Pff, ik heb in augustus al vier weken moeten wachten eer hij gerepareerd was. Ik heb echt geen zin om dat nóg een keer te doen...

    En de garantie werkt pas na een bepaald aantal dode pixels en ik denk dat ik daaronder zit.. :s

    Bij 3 dode pixels is de garantie meestal, dat zijn er volgens mij 3, op de afbeelding, weet ik natuurlijk niet zeker.