• Heel lang heb ik gezocht naar een nieuwe username en vond maar niks. Gister op de meeting hoorde ik van een paar mensjes dat ze HalfBloodPrince een leuke username was en dus is hij terug!! :Y)



    Om het nuttig te houden: wat is jouw favo username?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, dat is inderdaad een leuke username! *O*
    De mijne is Tigresse, omdat iedereen me daar zo'n beetje door herkent.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hij is ook heel leuk! (:
    Mijn favoriete is mijn nieuwste: Founder.


    I wanna be a wizard!

    Tigresse schreef:
    Ja, dat is inderdaad een leuke username! *O*
    De mijne is Tigresse, omdat iedereen me daar zo'n beetje door herkent.


    Ja inderdaad :Y) ik zou gek worden als je die zou veranderen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Founder schreef:
    Hij is ook heel leuk! (:
    Mijn favoriete is mijn nieuwste: Founder.


    Ik zag hem ja en ik vind hem ook leuk! Is het erg dat ik het link naar HP je username xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Na heel lang zoeken heb ik een leuke gevonden.
    Aserah

    Ik vind het soms wel jammer dat je een super leuke user naam weet maar dat je hem niet meer kunt nemen omdat die ooit als eens door een ander gebruikt werd.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Na heel lang zoeken heb ik een leuke gevonden.
    Aserah

    Ik vind het soms wel jammer dat je een super leuke user naam weet maar dat je hem niet meer kunt nemen omdat die ooit als eens door een ander gebruikt werd.


    Ja dat vind ik ook en als je dan gaat kijken, zijn die meestal meer als 3 jaar niet online geweest -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik zag hem ja en ik vind hem ook leuk! Is het erg dat ik het link naar HP je username xD


    Nee, dat is eigenlijk zelfs de bedoeling! (: Ik ben tegenwoordig meer dan ooit geïnteresseerd in het verhaal van "The Founders of Hogwarts".


    I wanna be a wizard!

    Ik vind deze die ik nu heb leuk, maar mijn favoriet is Rhyme (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Founder schreef:
    (...)

    Nee, dat is eigenlijk zelfs de bedoeling! (: Ik ben tegenwoordig meer dan ooit geïnteresseerd in het verhaal van "The Founders of Hogwarts".


    Ik dacht aan botje, uit de kleine zeemeermin. Maar volgens mij moet er dan nog ergens ee L tussen (flounder of zoiets toch in het engels?)


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    (...)

    Ik dacht aan botje, uit de kleine zeemeermin. Maar volgens mij moet er dan nog ergens ee L tussen (flounder of zoiets toch in het engels?)


    Ja, volgens mij is het inderdaad Flounder in het Engels, maar het lijkt er inderdaad op!


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    (...)

    Nee, dat is eigenlijk zelfs de bedoeling! (: Ik ben tegenwoordig meer dan ooit geïnteresseerd in het verhaal van "The Founders of Hogwarts".



    hahaha er is op internet een goede cover van, lemme search


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is inderdaad een leuke username! :D

    Ik heb de mijne nog maar net, dus ik weet nog niet zeker of ik hem zo goed vind als mijn vorige. De vorige was wel herkenbaarder denk ik :') Leek niet echt op wat anderen hadden.


    What would Emma do?

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    hahaha er is op internet een goede cover van, lemme search



    Wauw ja, die ziet er goed uit! Ik ben ook bezig achter de schermen met een story erover, maar het is echt moeilijk om goede faceclaims te vinden enzo. Ik denk dat ik beter een cover maak/aanvraag zonder gezichten erop ofzo. (:


    I wanna be a wizard!

    Leuk! Mijn favoriete namen, want ik heb er meerdere, zijn Naoko, Aravis en Amidala. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Leuk! Mijn favoriete namen, want ik heb er meerdere, zijn Naoko, Aravis en Amidala. c:


    Wow, jij bent Aravis geweest! Die kwam ik vroeger volgens mij vaak tegen, maar ik wist niet dat jij het was :') .


    I wanna be a wizard!