• Hi guys!. Ik ga aan mijn eerste story beginnen alleen heb ik wat rollen nodig (:

    Wanneer de 16-jarige Aimee Bright een auto-ongeluk krijgt, begint ze visioenen te krijgen over een jongen genaamd (.......). Daardoor gaat ze hem opzoeken om het te stoppen. Maar wanneer zij eindelijk hem heeft gevonden, denkt hij dat ze gek is en wilt niks met haar te maken hebben. Zal Aimee hem nog overtuigen voordat het ongeluk gebeurd?


    Hij is nog niet helemaal goed , denk ik. Dus ik verander het nog een beetje.

    Rollen die ik nodig heb:
    # Jongen , die Aimee gaat opzoeken.
    # Beste vriendin van Aimee
    # Beste vrienden van Jongen
    # Zus van Aimee


    Ja, dat zijn de twee personen die ik alleen nodig heb.

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relatie: Hoef je niet perse in te vullen.
    Gezinssituatie:
    Titel?
    Waarschuwing?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 19:14 ]

    I need it

    Rol: Beste vriendin van Aimee
    Volledige naam: Jessica Anderson
    Bijnaam: Jess
    Uiterlijk: Euhmm... Blauwe ogen, blond haar, lang
    Karakter: Euhmm.. weet niet
    Relatie: Een van de beste vrienden van Jongen
    Gezinssituatie: Geen..
    Titel?: You need to believe me?
    Waarschuwing? Ja!!!!


    Sorry,maar ik ben echt niet goed in rollen verzinnen.


    I love BTR and One Direction!

    Rol: de jongen die word bezochtxd
    Volledige naam: Damon Salvatore
    Bijnaam: Damon
    Uiterlijk:


    Karakter: eh hoe moet de jongen volgens jouw dan de karakter hebben= ehm meestal met muziek koptelefoon aan de oren, aardig,
    Relatie: Hoef je niet perse in te vullen. nog niet msch=
    Gezinssituatie: leeft op zich zelf
    Titel? eh geen iddee
    Waarschuwing jaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    Rol: de jongen die word bezochtxd
    Volledige naam: Damon Salvatore
    Bijnaam: Damon
    Uiterlijk:


    Karakter: eh hoe moet de jongen volgens jouw dan de karakter hebben= ehm meestal met muziek koptelefoon aan de oren, aardig,
    Relatie: Hoef je niet perse in te vullen. nog niet msch=
    Gezinssituatie: leeft op zich zelf
    Titel? eh geen iddee
    Waarschuwing jaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Hhahaha, Damon Salvatore, hij is van TVD toch?

    XxSennaxX schreef:
    Rol: Beste vriendin van Aimee
    Volledige naam: Jessica Anderson
    Bijnaam: Jess
    Uiterlijk: Euhmm... Blauwe ogen, blond haar, lang
    Karakter: Euhmm.. weet niet
    Relatie: Een van de beste vrienden van Jongen
    Gezinssituatie: Geen..
    Titel?: You need to believe me?
    Waarschuwing? Ja!!!!


    Sorry,maar ik ben echt niet goed in rollen verzinnen.


    Bedankt!

    Iemand?

    Ik wil een waarschuwing!! :')


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Mythee schreef:
    Ik wil een waarschuwing!! :')


    Is goed, zal ik doen

    Rol: Beste vrienden Jongen -ik doe er gelijk meerdere (:-
    Volledige naam: Johnathan Micheal Donnam | Warren Peter Terrens
    Bijnaam: John | Warren, Pete
    Uiterlijk:


    Johnathan


    Warren
    Karakter: Johnathan is een opstandige, koppige jongen die nooit serieus kan doen. Hij wordt erg snel boos en moet in toom worden gehouden door zijn vrienden. Ook is hij een echte flirt en heeft hij al heel wat vriendinnen gehad. | Warren is een rustige, stille jongen die over het algemeen vrij serieus is. Hij laat niet snel iets over zijn thuissituatie los, maar heeft wel veel over voor zijn vrienden. Hij is vrij verlegen en durft een meisje dus niet zomaar aan te spreken.
    Relatie: Johnathan wisselt elke week van vriendin, de ene week is het Marissa, de andere week is het Chantal | Warren is erg verlegen en heeft daardoor geen vriendin, maar hij is wel hopeloos verliefd op Elisabeth (Elisa):


    Gezinssituatie: Johnathan is enigskind, zijn vader heeft net als hij woedeproblemen en zijn moeder kent hij niet. Hij krijgt alles van zijn vader wat hij maar wil, maar wordt ook vaak geslagen als zijn vader weer een woedeaanval krijgt. De woede die hij zelf daardoor opkropt uit hij tegen anderen. | Warren heeft een jonger zusje, Karren, van veertien. Zijn moeder is altijd weg, waar naartoe weet hij niet en zijn vader moet altijd "overwerken". Hij maakt altijd het huis schoon om het te laten lijken dat hij en Karren worden opgevoed door hun ouders, wat niet zo is.
    Titel? Believe? It's all in the meaning of the seen? -zonder de vraagtekens, die zijn alleen om de dingen gescheiden te houden-
    Waarschuwing? Is goed

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 19:13 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    Rol: Beste vrienden Jongen -ik doe er gelijk meerdere (:-
    Volledige naam: Johnathan Micheal Donnam | Warren Peter Terrens
    Bijnaam: John | Warren, Pete
    Uiterlijk:


    Johnathan


    Warren
    Karakter: Johnathan is een opstandige, koppige jongen die nooit serieus kan doen. Hij wordt erg snel boos en moet in toom worden gehouden door zijn vrienden. Ook is hij een echte flirt en heeft hij al heel wat vriendinnen gehad. | Warren is een rustige, stille jongen die over het algemeen vrij serieus is. Hij laat niet snel iets over zijn thuissituatie los, maar heeft wel veel over voor zijn vrienden. Hij is vrij verlegen en durft een meisje dus niet zomaar aan te spreken.
    Relatie: Johnathan wisselt elke week van vriendin, de ene week is het Marissa, de andere week is het Chantal | Warren is erg verlegen en heeft daardoor geen vriendin, maar hij is wel hopeloos verliefd op Elisabeth (Elisa):


    Gezinssituatie: Johnathan is enigskind, zijn vader heeft net als hij woedeproblemen en zijn moeder kent hij niet. Hij krijgt alles van zijn vader wat hij maar wil, maar wordt ook vaak geslagen als zijn vader weer een woedeaanval krijgt. De woede die hij zelf daardoor opkropt uit hij tegen anderen. | Warren heeft een jonger zusje, Karren, van veertien. Zijn moeder is altijd weg, waar naartoe weet hij niet en zijn vader moet altijd "overwerken". Hij maakt altijd het huis schoon om het te laten lijken dat hij en Karren worden opgevoed door hun ouders, wat niet zo is.
    Titel? Believe? It's all in the meaning of the seen? -zonder de vraagtekens, die zijn alleen om de dingen gescheiden te houden-
    Waarschuwing? Is goed


    Ik ga deze gebruiken!


    Rol: Zus van Aimee
    Volledige naam: Alisha Miranda Bright
    Bijnaam: Ali
    Uiterlijk:


    Demi Lovato Ali heeft lang, bruin haar. Draagt erg vaak haar favoriete zonnebril -foto-
    Karakter: Alisha is erg spontaan. Ze is een erg aanwezig persoon en ze is de gangmaker van ieder feestje. Verder is ze erg zorgzaam en geeft ze veel om haar vrienden en familie. Doordat ze zoveel om mensen geeft, heeft ze pas geleden gesolliciteerd voor een baan als verpleegster in het ziekenhuis. Alisha is erg betrouwbaar, en wilt zoveel mogelijk mensen helpen.
    Relatie: Alisha heeft al 3 jaar een relatie met Thom. Ze zijn van plan om binnenkort samen te gaan wonen.


    Gezinssituatie: Ali woont nu op kamers. In het weekend gaat ze wel eens op bezoek bij haar ouders en haar zusje. Doordeweeks komt haar vriend af en toe eens logeren.
    Titel? "Trust me"


    Me so good.

    Sweden schreef:

    Rol: Zus van Aimee
    Volledige naam: Alisha Miranda Bright
    Bijnaam: Ali
    Uiterlijk:


    Demi Lovato Ali heeft lang, bruin haar. Draagt erg vaak haar favoriete zonnebril -foto-
    Karakter: Alisha is erg spontaan. Ze is een erg aanwezig persoon en ze is de gangmaker van ieder feestje. Verder is ze erg zorgzaam en geeft ze veel om haar vrienden en familie. Doordat ze zoveel om mensen geeft, heeft ze pas geleden gesolliciteerd voor een baan als verpleegster in het ziekenhuis. Alisha is erg betrouwbaar, en wilt zoveel mogelijk mensen helpen.
    Relatie: Alisha heeft al 3 jaar een relatie met Thom. Ze zijn van plan om binnenkort samen te gaan wonen.


    Gezinssituatie: Ali woont nu op kamers. In het weekend gaat ze wel eens op bezoek bij haar ouders en haar zusje. Doordeweeks komt haar vriend af en toe eens logeren.
    Titel? "Trust me"


    Ik ga deze zeker gebruiken, heel erg bedankt!!

    Je wil ook nog een zus?

    Rol: Zus van Aimee
    Volledige naam: Roanna Kaylen Bright
    Bijnaam: Roan, Kaylee
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is arrogant, onvriendelijk en gemeen tegenover vreemden en bitches. Tegenover haar familie is ze erg vriendelijk en lief, net als bij haar vriendin. Ze heeft geen geheimen voor anderen.
    Relatie: Roanna is bisexueel en op het moment heeft ze een vriendin, Nathalie:


    Gezinssituatie: Same as Aimee -ik weet niet wat je bij haar wilde, vandaar-
    Titel? Believe? It's all in the meaning of the seen? -zonder de vraagtekens, die zijn alleen om de dingen gescheiden te houden-
    Waarschuwing? Still yes


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    Je wil ook nog een zus?

    Rol: Zus van Aimee
    Volledige naam: Roanna Kaylen Bright
    Bijnaam: Roan, Kaylee
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is arrogant, onvriendelijk en gemeen tegenover vreemden en bitches. Tegenover haar familie is ze erg vriendelijk en lief, net als bij haar vriendin. Ze heeft geen geheimen voor anderen.
    Relatie: Roanna is bisexueel en op het moment heeft ze een vriendin, Nathalie:


    Gezinssituatie: Same as Aimee -ik weet niet wat je bij haar wilde, vandaar-
    Titel? Believe? It's all in the meaning of the seen? -zonder de vraagtekens, die zijn alleen om de dingen gescheiden te houden-
    Waarschuwing? Still yes



    deze is ook wel leuk.

    xXSunShineXx schreef:
    (...)


    deze is ook wel leuk.

    Dan doe je toch dat ze 2 zussen heeft, een tweeling (cool)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis