• Ja. Mijn moeder werkt dus bij een bedrijf dat samenwerkt met de bieb, ik weet niet precies. Ze zijn dus iets aan het organiseren en er is iets mis gegaan: iemand was vergeten stickers ergens op te plakken, en dus heeft mijn moeder gezegd: 'Dat doe ik wel eventjes'. Zij begint 's avonds daar dus aan, en halverwege maakt ze er een foto van en plaatst die op Facebook met de teks 'Lekker aan het stickeren voor mijn werk', of iets dergelijks.
    Goed, nu krijgt ze daarstraks ineens een mailtje van haar baas: Een aantal collega's hebben het negatief opgevangen dat je iets op Facebook hebt geplaatst over een foutje dat op het werk is gemaakt. Hier praten we nog over.

    En dat heeft dus één van haar collega's gedaan, terwijl er niets negatiefs in stond en het er met de beste bedoelingen op was gezet. En nu heeft zij dus problemen op het werk terwijl ze helemaal niets fout heeft gedaan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sommigen zijn dan echt snel aangebrand. Zucht.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als er een ding is waarvoor je moet oppassen, dan is het dingen ivm je werk op Facebook te zetten...
    Echt rot voor je ma, maar dit is gewoon een van de zovele bewijzen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Irishtown schreef:
    Sommigen zijn dan echt snel aangebrand. Zucht.

    Dat was nog niet eens het geval, waarschijnlijk doen ze zo omdat mijn moeder binnenkort promotie krijgt of zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jeetje, wat een zeikerds. Zet iemand wat positiefs op facebook, word ze meteen af gekraakt.


    Physics is awesome

    LaJoie schreef:
    Als er een ding is waarvoor je moet oppassen, dan is het dingen ivm je werk op Facebook te zetten...
    Echt rot voor je ma, maar dit is gewoon een van de zovele bewijzen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eyes schreef:
    Jeetje, wat een zeikerds. Zet iemand wat positiefs op facebook, word ze meteen af gekraakt.


    omg ja! wel heel sneu voor je ma!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Misschien vatte die persoon het verkeerd op.. Internet kent geen gevoelens.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eyes schreef:
    Jeetje, wat een zeikerds. Zet iemand wat positiefs op facebook, word ze meteen af gekraakt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dafug. Die is wel snel aangebrand! Maar zoals hierboven gezegd werd, mensen kunnen dingen verkeerd opvatten. Maar om dat nou als collega naar je baas te mailen, vind ik nog al zeikerig. Hopelijk zullen ze je moeder begrijpen!


    You are beautiful, you are love.

    Irishtown schreef:
    Sommigen zijn dan echt snel aangebrand. Zucht.


    •*• Lululu •*•

    Eyes schreef:
    Jeetje, wat een zeikerds. Zet iemand wat positiefs op facebook, word ze meteen af gekraakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    Als er een ding is waarvoor je moet oppassen, dan is het dingen ivm je werk op Facebook te zetten...
    Echt rot voor je ma, maar dit is gewoon een van de zovele bewijzen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lenah schreef:
    (...)
    Dat was nog niet eens het geval, waarschijnlijk doen ze zo omdat mijn moeder binnenkort promotie krijgt of zo.

    *facepalm*
    Dan zeggen ze iets van ons (als 'de jeugd van tegenwoordig'). Volwassenen kunnen nog gemener zijn, als je het mij vraagt -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Wel dom hoor, ze maken echt een probleem van.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wauw, ik ken iemand die ook zo is, die mensen zijn vervelend D:


    quidquid excusatio prandium pro