• Zoooooooo ik ben dus de oudste van 3 klassen waarmee ik les heb.
    we hebben 3 opleidingen van niveau 4, 1 opleidding van niveau 2.Ik doe trouwens mboXD.
    Dus ze zeggen ja jij bent de oudste enn moet het goede voorbeeld geven.
    Dan denk ik lekker dan hoor pfff.
    Gelukkig dat ik niet de enige ben van de hele school.
    Dit moet ik zou even kwijt hoor.
    Ik zat dus in de trein naar mijn school, vanuit rotterdam centraal naar schiedam centraal, is 1 halte, rijd die tram de haltee voorbij waar hij moest stoppen.
    Een ander meisje die ook op de zelfde school als ik zit en ook de zelfde halte in stap, hadden aan de conducteur gevraagt of hij een briefjej wilt scchrijven voor school. Hij heeft het gedaan,
    dat meisje in ik liepen naar school toe, ik zit in een andere klas.
    In de haast was ik dus vergeten mijn mobiel op stil te zetten, deed ik het in de klas, maar het moet dus met geluid om het stil te zetten, zeg die man ja lever maar in, ik geef het na een heleboel gezeur, Na een kwartierrtje gaat een ander mobiel af en die man ging nar dat groepje toe en zag het, hij zei zet het maar uit.
    Ik zo boos zeggen ja dat vind ik niet eerlijk hoor, heeft hij het wel terug gegeven vieze vuile man discrimeneert gwn hier
    Ow ja
    Hij is ook nog eentonig met praten
    Dus heel BORING
    Ik hoop dat er iemand dit leest
    Hebben jullie tot nu toe rampen gekregen van rot lerarenxd

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:57 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    pff, jij hebt tenminste les op school

    die eikels laten mij 15 minuten in de regen naar school LOPEN voor niks
    we hadden geen les
    en het is de hele week al gezeik met school

    JE WEET HOE DE SCHOLEN ZIJN allemaal eht zelfde liedje (duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(duivel)(6)(6)(6)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ... Eerlijk gezegt durf ik je tekst niet te lezen door het ontbreken van hoordletters, komma's, etc.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hoow ik heb er wel komma´s in gezet geen hoofdletters even kijkexxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    NurseJoy schreef:
    ... Eerlijk gezegt durf ik je tekst niet te lezen door het ontbreken van hoordletters, komma's, etc.


    ... Daar heb ik een pony voor, uit haar vorige topic


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben juist de jongste
    Dat is ook niet leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ja, ik heb het al verbetert


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Daar heb ik een pony voor, uit haar vorige topic





    hahahaha, wrm moet ik altijd lachen als jij ergens reageerd (A)

    Eh. Ik ben het enige meisje op de hele school en ik ben dan ook de enige die iets snapt van de leraar z'n gelul. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dragonair schreef:
    (...)



    hahahaha, wrm moet ik altijd lachen als jij ergens reageerd (A)


    Because pony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    hahahahhaxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.