• full size


    fouten? tips?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind die vleugels mooi ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De anatomie klopt niet.
    Haar rok zit ook wel erg laag, daar zou je al bijna tegen haar kruis aan horen te kijken ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    De anatomie klopt niet.
    Haar rok zit ook wel erg laag, daar zou je al bijna tegen haar kruis aan horen te kijken ^o)

    owja de heup moet meer naar boven x] ze heeft een te lange ribbenkast


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    owja de heup moet meer naar boven x] ze heeft een te lange ribbenkast

    Jup en de handen zijn een beetje vreemd, maar die zijn ook ziek lastig ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)
    Jup en de handen zijn een beetje vreemd, maar die zijn ook ziek lastig ;p

    ja dat had ik ook al door haha x] + ze heeft geen ellebogen :')
    als je aan het tekenen bent vallen al die dingen niet op en als je er achteraf nog even naar kijkt zie je alle foutjes die je gemaakt hebt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    ja dat had ik ook al door haha x] + ze heeft geen ellebogen :')
    als je aan het tekenen bent vallen al die dingen niet op en als je er achteraf nog even naar kijkt zie je alle foutjes die je gemaakt hebt.


    Klopt ;p Als je klaar bent, ben je fucking trots en blij dat het af is en later is 't van; Oh.. Dat is neit goed en dat niet..
    En als je dta zegt gaan mensen altijd zeggen; Zeik niet, hij is hartstikke mooi.

    Dan heb ik iets van, kom oooooop :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    De anatomie klopt niet.
    Haar rok zit ook wel erg laag, daar zou je al bijna tegen haar kruis aan horen te kijken ^o)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.