• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    het is echt niet kort hoor
    misschien dat je moeder het beter vind met nylons of hoe dat dat dan ook noemt

    Ik vind'm leuk. :9~

    Ik zou er gewoon een zwart basic t-shirt op aan doen. En ik vind het rokje echt super leuk :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Omg dat is dus niet hoererig...

    Ik vind het zelfs mooi, absoluut niet hoerig. :l


    Let the Night embrace you

    Zo hoerig is dat toch niet? Ik vind hem best wel cute. Misschien kan je hem combineren met een zwart shirtje en een leuk sjaaltje of een ketting. Komt er wat meer kleur in :')


    Not all those who wander are lost.

    omg dat rokje is mooi _O_


    Shoganai i ne~

    Je kan er misschien zo'n colbertje boven dragen? ^^ Zo'n leuke, niet een kantooroutfit :3
    En ik vind hem niet hoerig. Niet dat ik hem mooi vind ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je hebt kortere rokjes
    dit vind ik juist wel leuk


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoerig? Niets van aantrekken, het is een super leuk rokje (:. Ik zou er sowieso geen zwart op dragen eigenlijk. Beige truien zijn in, misschien staat dat leuk.


    i put the fun in funeral

    doe dr anders een legging onder ipv een panty? dat geeft toch altijd een minder slutty-effect. TROUWENS, super leuk rokje!

    Mijn zus heeft me ook een keer hoer genoemt omdat ik een jurk aan had waar ik een decollete in heb, geen hoerige een gewone. Sloeg nergens op.
    Leuk rokje, ik zie niet helemaal hoe kort die is. Maar hij is wijt en hij is zeker niet tekort. Ik zou er een effen zwart topje met mouwtjes op doen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:46 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik loop altijd in korte rokjes ^^ Dus nee, ik vind het niet hoerig :P Absoluut niet :P


    Life is hard and then we die

    Amyntas schreef:
    Ik vind'm leuk. :9~


    En zwarte coltrui met een bijpassende ketting er op?


    Happy Birthday my Potter!