• Ik heb echt een titel nodig, en ik ben echt slecht in titels verzinnen.

    Wanneer de 16-jarige Aimee Bright een auto-ongeluk krijgt, begint ze visioenen te krijgen over een jongen genaamd (.......). Daardoor gaat ze hem opzoeken om het te stoppen. Maar wanneer zij eindelijk hem heeft gevonden, denkt hij dat ze gek is en wilt niks met haar te maken hebben. Zal Aimee hem nog overtuigen voordat het ongeluk gebeurd?


    Ik heb twee titels (Heb ik niet zelf verzonnen))
    -It's all in the meaning of the seen
    - Trust me


    Welke past het er beste bij?Of weten jullie een beter titel die er bij past?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 19:38 ]

    De bovenste of course *gayhand* Mijn ideeën zijn altijd het best *heeft geen idee van wie de andere is*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    What you see isn't always incorrect


    God gave you life, family, friends and religion. What you give to God is your thanks, for all the things he has done!

    HEStyles schreef:
    De bovenste of course *gayhand* Mijn ideeën zijn altijd het best *heeft geen idee van wie de andere is*


    Hahaha

    sweetie12 schreef:
    What you see isn't always incorrect


    We accept the love we think we deserve.

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Hahaha

    Even voor de duidelijkheid, I'm not gay, I just like gayhands


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    It's all in the meaning of the seen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful