• Members of the WAG-gang
    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bloomsbury - Elena - WAG van David Villa.
    Antwerpen - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Raikou - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Constitution - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Doei Reina, loveyou. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Loveyou2 <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wil mijn username veranderen, ik irriteer me aan die kleine letter C.


    Hope goes lost but never dies.

    Turning on the music and opening my word.. Dit word een latertje vannacht.


    Hope goes lost but never dies.

    wanneer mag je je username veranderen?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:41 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Woensdag pas, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    cule schreef:
    Ja en Kids in America en Viva La Vida. Kut management bah.

    Wat heeft het management daar mee te maken ? o.O
    Die beslissen niet alles + Louis heeft eerlijk gezegt de slechtste stem van allemaal, Niall heeft wel een betere stem maar misschien heeft hij toevallig de solo's in de andere liedjes^^


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Wat heeft het management daar mee te maken ? o.O
    Die beslissen niet alles + Louis heeft eerlijk gezegt de slechtste stem van allemaal, Niall heeft wel een betere stem maar misschien heeft hij toevallig de solo's in de andere liedjes^^

    Mwah valt echt wel mee. Ik vind ze allemaal een mooie stem hebben maar het is wel een zangband, ze hebben geen leden die alleen instrumenten doen. Dus moeten ze ze ook allemaal evenveel laten zingen.


    Hope goes lost but never dies.

    cule schreef:
    (...)
    Mwah valt echt wel mee. Ik vind ze allemaal een mooie stem hebben maar het is wel een zangband, ze hebben geen leden die alleen instrumenten doen. Dus moeten ze ze ook allemaal evenveel laten zingen.

    Dat is onmogelijk in 1 lied want anders wordt het gewoon lastig om naar te luisteren als ze telkens zouden wisselen van stem en vergeet niet dat Niall al een solo had in Forever Young^^


    The soul needs autumn.

    Amber, dat je het weet, er staat Raiku ipv Raikou bij Reina in de beginpost (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Dat is onmogelijk in 1 lied want anders wordt het gewoon lastig om naar te luisteren als ze telkens zouden wisselen van stem en vergeet niet dat Niall al een solo had in Forever Young^^

    Ja, maar het is áltijd Liam die begint en áltijd Harry die het refrein-intro zingt en okee, Niall heeft misschien in alle 20 liedjes in 4 liedjes kleine solo's gehad. Niet echt veel .. Harry en Liam zongen in elk liedje en Zayn ook in driekwart, en alleen Louis en Niall waren meestal alleen de harmonie in het refrein ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    En nu ben ik weer foestie, doeidoei (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hai.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    cule schreef:
    (...)
    Ja, maar het is áltijd Liam die begint en áltijd Harry die het refrein-intro zingt en okee, Niall heeft misschien in alle 20 liedjes in 4 liedjes kleine solo's gehad. Niet echt veel .. Harry en Liam zongen in elk liedje en Zayn ook in driekwart, en alleen Louis en Niall waren meestal alleen de harmonie in het refrein ofzo.

    Nja, ik snap wel wat je bedoelt hoor maar ik denk dat het altijd zo gaat zijn. Harry en Liam hebben nu eenmaal de beste stemmen die het meeste aankunnen :'s Gewoon hopen dat Niall en Louis hun deel nog krijgen in een ander liedje :Y)


    The soul needs autumn.

    Ik ga een focking lange brief schrijven naar 1D om hen duidelijk te maken dat Louis en Niall niet het actergrond koortje zijn!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.