• De stelling van vandaag luidt:
    Er is teveel aandacht aan Haïti

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens,
    Je hoort er nu niks meer van.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eerst wel maar nu niet meer.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Sowieso wordt er aan veel landen te weinig aandacht geschonken, waardoor die alleen maar meer in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Maar als er ineens noodhulp verleend moet worden in een land, is dat wel mogelijk. Zoals altijd moet er altijd eerst iets gebeuren, voordat er wat aangedaan wordt. Dus ik ben het eigenlijk oneens met de stelling. Er zou veel meer gedaan moeten worden en niet alleen in Haïti, ook al is dat alweer een tijdje geleden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oneens, je hoort er nu helemaal niks meer van. Maar daarvoor vond ik van wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nu niet meer ik heb er haast niks meer van gehoord!

    dus ik ben er mee oneens.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Portugal schreef:
    Eerst wel maar nu niet meer.

    dit is duidelijk al een oude stelling:Y) nu hoor je bijna niets meer over die aardbeving.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ImNotOkay schreef:
    Oneens,
    Je hoort er nu niks meer van.

    nerveus schreef:
    Oneens, je hoort er nu helemaal niks meer van. Maar daarvoor vond ik van wel.


    you were born original don't die as a copy

    JoJudicious schreef:
    Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Sowieso wordt er aan veel landen te weinig aandacht geschonken, waardoor die alleen maar meer in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Maar als er ineens noodhulp verleend moet worden in een land, is dat wel mogelijk. Zoals altijd moet er altijd eerst iets gebeuren, voordat er wat aangedaan wordt. Dus ik ben het eigenlijk oneens met de stelling. Er zou veel meer gedaan moeten worden en niet alleen in Haïti, ook al is dat alweer een tijdje geleden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nja ik hoor nog best veel maar ik vind het niet erg ofzo.


    They call me dr. phil

    Niet meer.


    Life is hard and then we die

    niet meer


    Never mess with a girl, you get hurt

    JoJudicious schreef:
    Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Sowieso wordt er aan veel landen te weinig aandacht geschonken, waardoor die alleen maar meer in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Maar als er ineens noodhulp verleend moet worden in een land, is dat wel mogelijk. Zoals altijd moet er altijd eerst iets gebeuren, voordat er wat aangedaan wordt. Dus ik ben het eigenlijk oneens met de stelling. Er zou veel meer gedaan moeten worden en niet alleen in Haïti, ook al is dat alweer een tijdje geleden.


    Inderdaad. Al valt me wel op dat ná zo'n ramp mensen vaak maar voor korte tijd aandacht hebben voor een bepaalde situatie.

    Want als de noodhulpen weer weg zijn worden die mensen alsnog vaak aan hun lot over gelaten!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PUKKELxDING schreef:
    Niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.