• they gave us the infection and now we allways talking about one direction





    PROUD TO BE A DIRECTIONER, FOREVER!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:48 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    (...)

    Veel plezier ik weet geen eens waar je heen gaat
    En tot morgen dan denk ik ?
    Byeee xoxoxox <33


    het is dit weekend, bloemcorso en ik ga helpem bij een wagen ;D
    doei <333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Confused :'s Het blijkt dat Niall en Louis toch een soort van solo hebben in Na Na Na, ik dacht eerst dat ik Niall zijn stem herkende, maar ik was niet zeker en omdat iedereen zei dat het Harry was begon ik helemaal te twijfelen, maar nu zit de helft van mijn dash te zeggen dat Niall dit stukje zingt:
    "I’ll say that I hate a song
    Then you’ll go request it the whole night long
    Some people say it’s so wrong
    But even when we fight, it’ll turn me on
    We make up then we break up all the time"
    en Louis
    "We go na na na na
    (Na na na)
    Na na na
    (Na na na)"

    Dus nu heb ik totaal geen idee meer wie wat zingt, natuurlijk wel wat Zayn en Liam zingen want hun stemmen zijn zo duidelijk, heeft iemand hier een idee ?(krul)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 12:42 ]


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    Confused :'s Het blijkt dat Niall en Louis toch een soort van solo hebben in Na Na Na, ik dacht eerst dat ik Niall zijn stem herkende, maar ik was niet zeker en omdat iedereen zei dat het Harry was begon ik helemaal te twijfelen, maar nu zit de helft van mijn dash te zeggen dat Niall dit stukje zingt:
    "I’ll say that I hate a song
    Then you’ll go request it the whole night long
    Some people say it’s so wrong
    But even when we fight, it’ll turn me on
    We make up then we break up all the time"
    en Louis
    "We go na na na na
    (Na na na)
    Na na na
    (Na na na)"

    Dus nu heb ik totaal geen idee meer wie wat zingt, natuurlijk wel wat Zayn en Liam zingen want hun stemmen zijn zo duidelijk, heeft iemand hier een idee ?(krul)

    Het is waar.
    toen ik vanmorgen nog een keer luisterde hoor de ik een klein beetje iers accent.
    en ik heb Louis zijn stem ook een keer apart gehoord..
    x


    Some things are changing too much.

    MALIKZAYN schreef:
    Confused :'s Het blijkt dat Niall en Louis toch een soort van solo hebben in Na Na Na, ik dacht eerst dat ik Niall zijn stem herkende, maar ik was niet zeker en omdat iedereen zei dat het Harry was begon ik helemaal te twijfelen, maar nu zit de helft van mijn dash te zeggen dat Niall dit stukje zingt:
    "I’ll say that I hate a song
    Then you’ll go request it the whole night long
    Some people say it’s so wrong
    But even when we fight, it’ll turn me on
    We make up then we break up all the time"
    en Louis
    "We go na na na na
    (Na na na)
    Na na na
    (Na na na)"

    Dus nu heb ik totaal geen idee meer wie wat zingt, natuurlijk wel wat Zayn en Liam zingen want hun stemmen zijn zo duidelijk, heeft iemand hier een idee ?(krul)


    volgens mij is het waaar
    Ik ging net ff goed luisteeren en ik hoorde Niall bij at stukje zingen(:


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    Schatjes, ik ga de bus nemen,
    ik spreek jullie nog, is het vandaag niet wel dan is het morgen
    <33333333333333333333333

    veel plezier honey xx


    Some things are changing too much.

    ik ga eten, en dan hockeyen.
    misschien dat ik zo nog even online ben, maar denk het niet.
    dus tot vanavond xxxx


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)

    Haha ja dan zou ik ook gewoon mijn mond houden :o Maar bij ons word zeg maar gewoon echt heel vrij les gegeven, omdat hij dat zelf ook fijner vind. Zo was hij een keer in Amsterdam les aan het geven, en al die kinderen waren altijd heel stil, telkens wanneer hij wat zei was het "Ja, meneer" en toen maakten ze een buiging, Dus hij echt zo 'Hou eens op met dan gebuig!'
    'Ja meneer' *nog een buiging*. Haha dat lijkt me echt geniaal x'D
    En ja volgens mij lijkt ene Tul, meer op een Kata x'D Want er zijn ook wedstrijden dat dan zeg maar tegen allemaal verschillende oude stijlen gaat. Behalve kung-fu volgens mij want dat was een soft.... Nog iets x'D


    HAHAHA, wij moeten ook bij alles buigen, wij moeten alles in het Koreaans doen, alle technieken in het koreaans enzo, Koreaanse muziek op de achtergrond.. xD We moeten hem zels ''Grootmeester'' of ''meester'' in het Koreaans noemen. Ik heb zelfs kennis gemaakt met de Spirituele leider van Taekwondo ofzo, en ja die leeft nog. Hij's 93. o.o En ik moest 2 Koreaanse liedjes gaan zingen die ik in ander halve week moest leren. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xJoellaMalik schreef:
    ik ga eten, en dan hockeyen.
    misschien dat ik zo nog even online ben, maar denk het niet.
    dus tot vanavond xxxx


    Eetsmakelijk en daarna veel plezier en succes (: Ik zou aan je denken!
    Tot vanavond <33 xoxoxo

    ChaeRim schreef:
    (...)

    HAHAHA, wij moeten ook bij alles buigen, wij moeten alles in het Koreaans doen, alle technieken in het koreaans enzo, Koreaanse muziek op de achtergrond.. xD We moeten hem zels ''Grootmeester'' of ''meester'' in het Koreaans noemen. Ik heb zelfs kennis gemaakt met de Spirituele leider van Taekwondo ofzo, en ja die leeft nog. Hij's 93. o.o En ik moest 2 Koreaanse liedjes gaan zingen die ik in ander halve week moest leren. x'D


    Hahah wij mogen hem gewoon bij zijn voornaam aan spreken :o Bij ons is het gewoon allemaal hele vrij, omdat hij dat zelf fijner les geven vind x'D

    Ik ben echt blij als we ook weer maandag gaan trainen _O_
    En dan komt er op zaterdag een extra wedstrijd-training en daar moet ik dan ook bij zijn _O_ Gheheh ik hoop dat het allemaal door gaat =D

    MALIKZAYN schreef:
    Confused :'s Het blijkt dat Niall en Louis toch een soort van solo hebben in Na Na Na, ik dacht eerst dat ik Niall zijn stem herkende, maar ik was niet zeker en omdat iedereen zei dat het Harry was begon ik helemaal te twijfelen, maar nu zit de helft van mijn dash te zeggen dat Niall dit stukje zingt:
    "I’ll say that I hate a song
    Then you’ll go request it the whole night long
    Some people say it’s so wrong
    But even when we fight, it’ll turn me on
    We make up then we break up all the time"
    en Louis
    "We go na na na na
    (Na na na)
    Na na na
    (Na na na)"

    Dus nu heb ik totaal geen idee meer wie wat zingt, natuurlijk wel wat Zayn en Liam zingen want hun stemmen zijn zo duidelijk, heeft iemand hier een idee ?(krul)


    wel beter dat hun ook gewoon stukje solo hebben dan


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)

    Hahah wij mogen hem gewoon bij zijn voornaam aan spreken :o Bij ons is het gewoon allemaal hele vrij, omdat hij dat zelf fijner les geven vind x'D


    Das ook gewoon omdat 't vrij modern gaat bij jou, bij ons mag je wel beetje lachen enzo, maar dat is het ook gewoon, hij wordt echt boos als je de training verstoord. x'D
    Alleen 't gaat vooral veel om geld enzo. >< Want als je mee naar Korea mag en dat betaald heb moet je examen doen & als je 75 euro extra betaald heb je Zwarte band. Dus nu loopt zo'n meisje van mijn groep, is 13, met een Zwarte band maar ze kan 't niet eens op tegen mij & kijkt er altijd op tegen als 't moet... Dus ze is echt Zwarte band niet waardig. Dat weten we allemaal, zelfs zij weet 't, maarja. :/
    En m'n grootmeester wil mij het leger in hebben vanwege mijn grote leiderschap & dicipline. Maar stiekem wilt hij 't gewoon omdat het goed is voor de Dojang..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Goedemiddag (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Das ook gewoon omdat 't vrij modern gaat bij jou, bij ons mag je wel beetje lachen enzo, maar dat is het ook gewoon, hij wordt echt boos als je de training verstoord. x'D
    Alleen 't gaat vooral veel om geld enzo. >< Want als je mee naar Korea mag en dat betaald heb moet je examen doen & als je 75 euro extra betaald heb je Zwarte band. Dus nu loopt zo'n meisje van mijn groep, is 13, met een Zwarte band maar ze kan 't niet eens op tegen mij & kijkt er altijd op tegen als 't moet... Dus ze is echt Zwarte band niet waardig. Dat weten we allemaal, zelfs zij weet 't, maarja. :/
    En m'n grootmeester wil mij het leger in hebben vanwege mijn grote leiderschap & dicipline. Maar stiekem wilt hij 't gewoon omdat het goed is voor de Dojang..


    Bij ons word hij ook wel boos als we de les echt verstoren, er zijn best vaak twee jongetjes weg gestuurd of dat de les eerder stopte -.- En de jongetjes zijn er nu zeg maar af en hij was er gewoon echt blij om :o Ik vroeg toen 'Welke gaan weg?' en hij zo droog 'Die twee kleintjes weet je wel? Die ene clown en die kleine terrorist' hahah dat vond ik wel grappig x'D
    En het is inddd best oneerlijk als het vooral om het geld gaat, ik dacht dat je de zwarte band geen eens krijgt als je het niet waardig bent :o
    En persoonlijk vind ik dat een 13 jarige nog te jong is om er één te kunnen hebben, mijn mening :x