• they gave us the infection and now we allways talking about one direction





    PROUD TO BE A DIRECTIONER, FOREVER!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:48 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Jawaad schreef:
    Goedemiddag (krul)


    gooeedemiddag ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    (...)

    Bij ons word hij ook wel boos als we de les echt verstoren, er zijn best vaak twee jongetjes weg gestuurd of dat de les eerder stopte -.- En de jongetjes zijn er nu zeg maar af en hij was er gewoon echt blij om :o Ik vroeg toen 'Welke gaan weg?' en hij zo droog 'Die twee kleintjes weet je wel? Die ene clown en die kleine terrorist' hahah dat vond ik wel grappig x'D
    En het is inddd best oneerlijk als het vooral om het geld gaat, ik dacht dat je de zwarte band geen eens krijgt als je het niet waardig bent :o
    En persoonlijk vind ik dat een 13 jarige nog te jong is om er één te kunnen hebben, mijn mening :x


    Dat is ook zo, de leeftijd is eigenlijk 16. Maar waarschijnlijk omdat ze er al 6 jaar opzit ofzo, ik weet niet. Ik snap sowieso niet dat die ouders der al op die leeftijd mee laten gaan naar Korea voor 2 weken, het is echt duur en ze is nog jong. En ik snap ook niet waarom het allemaal om geld gaat, want ze wonen in een villa. T_T
    En daarom mag ik ook niet bij die Zwarte band training trainen volgens mij, omdat ze een beetje geld lopen trekken uit die. Ze heeft ook helemaal geen Taekwondo houding, eerder kickboksen. Ik moet dus morgen trainen in plaats van Vrijdag, met allemaal oudere mensen, vooral veel mannen denk ik. En die training is dan zegmaar veel zwaarder, so I'm gonna die.
    Ik heb trouwens op YouTube video's staan van m'n Blauwe & Paarse band examen. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    robiinnx schreef:
    (...)

    gooeedemiddag ;D
    Jou mag ik, jij begroet me (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, de leeftijd is eigenlijk 16. Maar waarschijnlijk omdat ze er al 6 jaar opzit ofzo, ik weet niet. Ik snap sowieso niet dat die ouders der al op die leeftijd mee laten gaan naar Korea voor 2 weken, het is echt duur en ze is nog jong. En ik snap ook niet waarom het allemaal om geld gaat, want ze wonen in een villa. T_T
    En daarom mag ik ook niet bij die Zwarte band training trainen volgens mij, omdat ze een beetje geld lopen trekken uit die. Ze heeft ook helemaal geen Taekwondo houding, eerder kickboksen. Ik moet dus morgen trainen in plaats van Vrijdag, met allemaal oudere mensen, vooral veel mannen denk ik. En die training is dan zegmaar veel zwaarder, so I'm gonna die.
    Ik heb trouwens op YouTube video's staan van m'n Blauwe & Paarse band examen. x'D


    Paarse? x'D
    Wij hebben: wit - geel - groen - blauw- rood - zwart
    En er natuurlijk slippen tussen x'D En ikke die filmpjes zien? (aa)

    Ik verveel me, dus ik ga tekenen :Y)
    Katy Perry denk ik.
    Dit wordt een faal want ik kan niet tekenen haha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb het al gevonden (aa)
    En wow Chanou jij bent klein :p x'D

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:16 ]

    Narry schreef:
    (...)

    Paarse? x'D
    Wij hebben: wit - geel - groen - blauw- rood - zwart
    En er natuurlijk slippen tussen x'D En ikke die filmpjes zien? (aa)


    Wij hebben geen slippen. xD
    Wij hebben; Wit - Geel - Oranje - Groen - Blauw - Paars - Rood - Bruin - Pumband (Zwart & rood op elkaar) en dan Zwart.

    Paarse band examen;


    Blauwe band examen ;


    Ik heb geen filmpje van m'n rode band examen, want me moeder had geen camera, das wel jammer want het was m'n beste examen & ik mocht sparren met m'n vriendin. :c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Ik heb het al gevonden (aa)
    En wow Chanou jij bent klein :p x'D


    Oh, HAHAHA. Weet ik. :x


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Oh, HAHAHA. Weet ik. :x


    Gheheh sorry :p
    Ik weet alleen een filmpje van iemand anders bij me in de groep :x Heb geen filmpjes van me zelf haha x'D

    Jawaad schreef:
    (...)Jou mag ik, jij begroet me (pirate)


    hahaha xDalles goed ?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    hahaha xDalles goed ?
    Ja hoor (:
    Met jullie? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    What's so bad about being different?



    omg dit zijn de 1d dolls;o


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:



    omg dit zijn de 1d dolls;o


    O.o ik vind ze best...... Eng? :o