• I know, ik ben irri.
    Ik heb dit keer 2 ideeën. =D En dus vraag ik voor beide in 1 keer alle rollen :P

    Idee 1:
    Het gaat over een meisje, een meisje dat helderziend is. Ze vertelt dit alleen aan haar vriendin máár.. Ze vertelt het over de mail. Ze tikt perongeluk de verkeerde e-mailadres in en stuurt het naar de grootste bitch van de school! De volgende dag komt ze op school en iedereen lacht haar uit. Alleen haar 2 vriendinnen steunen haar en geloven haar. Als Halloween aankomt besluit ze voor de laatste keer nog 1 keertje met haar vriendinnen verkleed naar buiten te gaan. Ze krygt een beeld over dat ze verliefd wordt op de enige vampier die er rond loopt. Ze loopt naar een deur om aan te bellen en idd.. Daar doet een grote vampier open..
    De vampier= Bill he. ;) x]
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!>> Bill, You're my vampire.

    Idee 2:

    Het gaat over Tom. Tom, de eenzame boy. Hoe dit kan? Niemand van de meiden wil nog een relatie met hem beginnen.. Omdat ze toch weten dat ze een One- Night- Stand zyn. Dit willen ze dus totaal niet. De enige keuze voor Tom? Stoppen met ONS! Hy besluit dit te doen en vraagt aan zyn BF om hem hiermee te helpen. En om hem te helpen om een leuke vriendin te zoeken. Toevallig heeft de BF van Tom nóg een BF die verliefd is op Tom. Ze probeert deze 2 te koppellen en belooft haar vriendin dat Tom haar niet zal playen.. Maar wat gebeurt er als Tom dit wel doet?!

    Verhaal 1 Rollen:
    Verassing 1:BigN( Bitch 2, Die vriendinnen wil zyn met hoofdrol en Tom leuk vindt+ ONS Tom.)
    2:xXPinkLadyXx(Bitch1)
    3:sayXkiss(Vriendin Gustav)
    4:KimxGeorg(Vriendin Georg 2)
    5: PersianRose (A)(Hoofdrol< Döh)
    6:JOYCESTAR (BF1 Hoofdrol+ Vriendin Gustav 2)
    7:LOLLIPOPx(BF2+ Vriendin Georg1)
    8:Flo(Vriendin Tom)
    Extra Rol: CandyQueenx3
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!!>> Bill, You're my vampire.

    Verhaal 2 rollen:
    1:BigN(BF van BF Tom)
    2:KimxGeorg[ONS Tom2]
    3:sayXkiss(ONS Tom 3)
    4:xGusxJacQx (Vriendin Gustav 1)
    5:KimFootball(ONS Tom4)
    6:JOYCESTAR (BF Tom)
    7:Flo(Vriendin Bill)
    8:LOLLIPOPx(Vriendin Georg)
    9:
    Extra Rol:CandyQueenx3

    Verassing:
    Rol in verhaal 1 of 2?:
    Welk verhaal is leuker?
    Wat vind je van verhaal 1?
    Wat vind je van verhaal 2?
    Plaatje:
    Text:

    JE MAG IN BEIDE VERHALEN MEE DOEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing: 2

    Rol in verhaal 1 of 2?: 1

    Welk verhaal is leuker? verhaal 1

    Wat vind je van verhaal 1? Echt super leuk bedacht :D

    Wat vind je van verhaal 2? Ook leuk bedacht :D (worden echt super serie's volgens mij :P)

    Plaatje:https://www.timeout.com/chicago/resizeImage/htdocs/export_images/139/139.x600.music.kellyclarkson.prev.jpg

    Text: Heey!!

    Ik ben Mandy, ik ben 16 jaartjes oud :D
    En ik hou van Pizza,'T is dat je 't maar ff weet :P
    En ik hou van Muziek, shoppen, Zwemmen, Schrijven en Zingen. Volgens m'n vrienden ben ik onwijs eigenwijs en nieuwschierig maar ook heel lief (A) Ik ben vooral rustig, maar zo af en toe kan ik ook onwijs druk zijn, En voordat ik het vergeet als je stilte om je heen wilt moet je niet met mij zijn, vaak praat ik de oren van je hoofd :P
    Nou dit was toch wel genoeg?!
    Haha, bye!

    xxx

    Mandy


    Fight for you're love, cause it worth it

    Verassing: Blijft gelijk ^^

    Rol in verhaal 1 of 2?: Als het maar iets met Bill te maken heeft maar geen ONS (A)

    Welk verhaal is leuker? Ik vind ze allebei cool ^^

    Wat vind je van verhaal 1? Cool

    Wat vind je van verhaal 2? NIce <3

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    Text:
    Haaii pretty's<3

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Annelies en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3

    Anneliesje &
    Mandy (A) Jullie krygen zodra ik thuis ben jullie rol te weten (A) Zit nu op school en kan dus even niet zeggen welke rol jullie hebben. [Heb het namelyk allemaal op een blaadje thuis geschreven xD]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK ZOEK NOG MEER ROLLEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben vast al te laat :[

    Oeh ik heb studiedag<3

    Nee hoor.
    Je bent niet te laat.
    Je kan nog een rolletje krygen x]
    Vul die info maar gewoon in Sammiiieee (H) (K)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing: 7

    Rol in verhaal 1 of 2?: 1

    Welk verhaal is leuker?; 1

    Wat vind je van verhaal 1?;Super!!

    Wat vind je van verhaal 2?; een beetje standaard

    Plaatje: http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/22953354.jpg

    Text:

    Heey n_n!

    Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes jong! Ik heb een obsessie aan shoppen en dan vooral jurken ^^. Ik heb nu al ongeveer een stuk of 10 jurken! Verder hou ik ook veel van muziek luisteren. En dan vooral Samy Deluxe en Tokio Hotel. Ik lusiter ook wel liedjes zoals bijv. I Kissed a girl maar daar ben ik dan niet echt fan van. Verder heb ik een super grote schoenen verzameling! Ik heb een hekel aan regen,fietsen en dronken mensen. En verder heb ik niks meer tegen jullie te vertellen!

    Bubaaai!<3

    Verassing 7 is bezet.
    Helaas. Máááááááááár, ik kan je wel een extra rol geven +++++++++ een rolletje in verhaal 2? :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Rol in verhaal 1 of 2?: 2
    Welk verhaal is leuker? 2
    Wat vind je van verhaal 1? Tis meer een idee voor een film en niet zo voor een serie
    Wat vind je van verhaal 2? Orgineel!!
    Plaatje: Pluk er maar 1 uit me fotoboek

    Text: Hoii,ik ben dus Kim en ben erg lang en slank,ik heb ook erg lange benen. Ik had rood haar maar heb dat lichtblond geverfd en heb daar GEEN spijt van. Ik ben een erge TH fan en mijn stijl is eigenlijk skate ofzo of mezelf. Ik luister veel muziek en ik ben verslaafd aan aardbeien maar ik moet gaan dus DOEI!!

    NOG 1 ROL!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dude, je moett snel beginnen (A)

    Die laatste neem ik! xD
    Neen want ik heb al een rol... (A)
    Maar je moet gewoon beginnen!!!
    Dus neem ik hem! :P
    Neeij nogmaals grapje! (Zou wel coewl zijn! xd)
    Neem hem zelf!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Die laatste neem ik! xD
    Neen want ik heb al een rol... (A)
    Maar je moet gewoon beginnen!!!
    Dus neem ik hem! :P
    Neeij nogmaals grapje! (Zou wel coewl zijn! xd)
    Neem hem zelf!


    indd, neem m zelf (A) Beginn snell^^

    Verassing: 9

    Rol in verhaal 1 of 2?: 2

    Welk verhaal is leuker? even leuuk^^

    Wat vind je van verhaal 1? hip

    Wat vind je van verhaal 2? sexy



    Plaatje: http://dl.glitter-graphics.net/pub/1200/1200081g0q2lf502b.jpg



    Tekst:



    Hoi kinders <33.



    Ik ben Liss maar noem me maar Lizz! Die naam vindt ik hipper weet je wel? Een z is zoveel hipper dan een s! Maar genoeg over mijn naam! Ik ben hier door mijn ouders 17 jaar geleden gedropt en nu loop ik hier dus rond^^ Ik hou van snoepjes, vooral van gummy bears!! Mijn microfoon, mijn gitaar en mijn saxofoon zijn mij heilig! Ik doe aan hip hop en spuit grafitti in mijn vrije tijd! Mijn vrienden zijn alles voor me! Dus kom je aan hun dan killt Lizz jouw en dat wil je dus niet meemaken! Shoppen en uitgaan met mijn hippe liefords is zo híp! Neem me mee naar een fuif en je wordt 's morgens wakker naast me! Tenmiste als je een jongen bent. Waarschijnlijk heb ik dan weeral te veel gedronken en vindt een jongen dat weer het gepaste moment. Typisch. Ik heb dus veel one night stands maar ik blijf je trouw als je mijn vriedje bent!



    It's party time! M'n lieford verjaart dus ik moet gaan!



    Doeii