• ja jullie lezen het goed. ik ging net gewoon bijna dood. er zat net een stukje chips vast in mijn keel. kreeg niet veel lucht en alleen maar hoesten. na paar keer hoesten ging hij eruit gelukkig!!!
    wow ik schrok me rot!!..
    moest ik ff kwijt(A)

    0.o
    gelukkig maar. Had ik ook een keer met een stuk schuim. Ik ging als een gek op mijn nek slaan en toen vloog die gelukkig uit mijn strot.

    0.o
    gelukkig maar. Had ik ook een keer met een stuk schuim. Ik ging als een gek op mijn nek slaan en toen vloog die gelukkig uit mijn strot.

    das echt schrikken hea!! ik vond het zo eng!! dacht ff dat ik dood ging!! wat ik liever nog niet wil!!.

    Omg, ik had eens een kingmuntje in m'n keel en dat bleef er echt steken, dat ging niet weg, toen ik slikte enzo, maar toen ik dronk ging het eindelijk weg xD
    Maar soms bij chips doet dat zo zeer aan u keel ö

    Omg, ik had eens een kingmuntje in m'n keel en dat bleef er echt steken, dat ging niet weg, toen ik slikte enzo, maar toen ik dronk ging het eindelijk weg xD
    Maar soms bij chips doet dat zo zeer aan u keel ö

    ja bij slikken wou het ook niet weg. en ik zit op mijn kamer dus ik kon ook niet drinken. ik schrok echt niet normaal.
    oeii!! das pas gevaarlijk was jij had zon rond dingetej.

    (...)
    ja bij slikken wou het ook niet weg. en ik zit op mijn kamer dus ik kon ook niet drinken. ik schrok echt niet normaal.
    oeii!! das pas gevaarlijk was jij had zon rond dingetej.


    Jhaa, da was in de bus, en m'n vriendin die moest maar lachen, en ikke ook, wnt het was best wel grappig, maar da bleef er echt maar in zittn hé, maja, ik leef nog, en gy oook nog (yeah)

    (...)

    Jhaa, da was in de bus, en m'n vriendin die moest maar lachen, en ikke ook, wnt het was best wel grappig, maar da bleef er echt maar in zittn hé, maja, ik leef nog, en gy oook nog (yeah)

    tja zij kon jou nog helpen of andere mensen. ik zit hier alleen op mijn kamer achter mijn pc. maar je hebt gelijk! gelukkig leven wij nog:D.

    (...)
    tja zij kon jou nog helpen of andere mensen. ik zit hier alleen op mijn kamer achter mijn pc. maar je hebt gelijk! gelukkig leven wij nog:D.


    ^^

    kheb één typ voor u.
    als ge dat nog ééns tegn kom moet ge kei
    hard op u buik duwen.
    Dan komt da der vanzelf uit .

    domme chips xD

    omgosh kzen ok is bekan gestikt mr da was in een springkasteel zo en konde zo op dinges klimme en kviel daaraf op myn nek zoiet en kon nimer ademe -.- ben ik als ene gek da springkasteel uitgelope en gaan drinke xD


    Imperfection Is Beautiful

    kheb één typ voor u.
    als ge dat nog ééns tegn kom moet ge kei
    hard op u buik duwen.
    Dan komt da der vanzelf uit .

    tnxx voor de Tip:D

    domme chips xD

    omgosh kzen ok is bekan gestikt mr da was in een springkasteel zo en konde zo op dinges klimme en kviel daaraf op myn nek zoiet en kon nimer ademe -.- ben ik als ene gek da springkasteel uitgelope en gaan drinke xD

    Gevaarlijk!!