• Wat vinden jullie van het liedje? (:


    They fell in love, didn't they?

    I love that song!

    Ik vind hem eigenlijk niet zo geweldig. Ik vond WMYB mooier.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als jullie een beetje slimmer waren, dan wisten jullie dat Niall de tweede verse van het 1e couplet zong en Louis de na na na's. En het is niet gelekt, kwam gister al uit in Ierland :'D


    SLOAN.

    Ik vind WMYB mooier :3


    To infinity and beyond •

    Broadcaster schreef:
    Als jullie een beetje slimmer waren, dan wisten jullie dat Niall de tweede verse van het 1e couplet zong en Louis de na na na's. En het is niet gelekt, kwam gister al uit in Ierland :'D

    oke, nu schaam ik me >.< maar als niall stuk 2 zingt, dan lijkt dat echt wel goed op Liam (aangezien hij 1 zingt) Daarbij vind ik dat het gewoon zingen van de na na na's niet echt een solostuk is en vind ik het nog steeds heel jammer


    And in that moment, we were infinite.

    Sestican schreef:
    Ik vind WMYB mooier, vanwege de lyrics. Maar ik vind hem amazayn*O*
    Alleen Nialler en LouLou hadden een solo moeten hebben!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Westmeath schreef:
    (...)
    oke, nu schaam ik me >.< maar als niall stuk 2 zingt, dan lijkt dat echt wel goed op Liam (aangezien hij 1 zingt) Daarbij vind ik dat het gewoon zingen van de na na na's niet echt een solostuk is en vind ik het nog steeds heel jammer


    Nee ik ook, ik kwam er ook pas vandaag achter. Maar het is inderdaad moeilijk te horen.


    SLOAN.

    Zaine schreef:
    Ik wil wachten tot elf september om hem te horen, aangezien hij geleakt is en zo xd. Ik vind het zo oneerlijk tegenover de jongens. Maar ik begrijp wel dat jullie hem nu al beluisteren en alles, ik neem jullie dat niet kwalijk. Maar ik vind het gewoon zo jammer voor hen dat hij geleakt is, wetende dat ze er hard voor gewerkt hebben en alles... Oh, my God, dat klinkt zo bekakt en verwend en zo ><.


    Hij is niet geleakt, hij is sinds vandaag of gisteren in Ierland, dusja(:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heb het nu opstaan ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Broadcaster schreef:
    Als jullie een beetje slimmer waren, dan wisten jullie dat Niall de tweede verse van het 1e couplet zong en Louis de na na na's. En het is niet gelekt, kwam gister al uit in Ierland :'D


    I'm with that, thought you guys already knew that. Ugh, waarom hebben ze op iTV zoveel reclame? ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik hoor One Direction er eerlijk gezged niet eens in, Zayn en Liam wel, maar de rest?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik hoor One Direction er eerlijk gezegd niet eens in, Zayn en Liam wel, maar de rest?

    Maar Liams stem is zo anders dan bij WMYB. En als Niall dus wel zingt dan heeft hij in dit liedje wel een redelijk goed aandeel, al vind ik dat Louis dan misschien beter Liams stukje mocht zingen. Ik bedoel, ze zijn verdorie een groep. Maar ja, dit zijn ook nog de eerste 2 nummers, mss komt er daar op het album veel verandering. I hope so, tenminste.


    And in that moment, we were infinite.

    Westmeath schreef:
    (...)
    Maar Liams stem is zo anders dan bij WMYB. En als Niall dus wel zingt dan heeft hij in dit liedje wel een redelijk goed aandeel, al vind ik dat Louis dan misschien beter Liams stukje mocht zingen. Ik bedoel, ze zijn verdorie een groep. Maar ja, dit zijn ook nog de eerste 2 nummers, mss komt er daar op het album veel verandering. I hope so, tenminste.


    Klopt, ik vind Liam zijn stem heel anders hier. Veel meer ge-edit. Niall hoorde ik er niet goed in, alleen als ik echt goed oplette bij de eerzte zin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik hoor One Direction er eerlijk gezged niet eens in, Zayn en Liam wel, maar de rest?


    Harry zingt duidelijk harder in het refrein en Niall zingt het tweede deel van het couplet, maar het duurde ook even voor ik dat doorhad. Louis herken ik ook met moeite.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eerlijk? Ik houd van One Direction, maar dit klinkt gewoon nog gay-er dan WMYB. Ze kunnen veel beter dan dit.