• Don't leave me alone, I want to have you near me [Jesse st James]

    'Finally, I can see you crystal clear.
    Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare.
    See how I leave, with every piece of you
    Don't underestimate the things that I will do.
    '
    There's a fire starting in my heart,
    Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark

    The scars of your love, remind me of us.
    They keep me thinking that we almost had it all
    The scars of your love, they leave me breathless
    I can't help feeling...', zong zijn stem door de zaal. De kippenvel stond op m'n armen. Wat moest hij nog met die Rachel. Ze had hem al eerder aan de kant geschoven, dus waarom deed hij nog moeite. Hij liep verder de zaal in en ik liep achter hem aan. Samen zongen ze verder. Uiteindelijk vertrok ze. Ik zag het aan haar, ze walgde van hem. 'Door zingen krijg je haar echt niet terug, Jesse', zei ik en liep charmant het podium op. Mijn hakken tikten op de houten vloer. 'En wie mag jij dan wel zijn?', zei hij en ik kreeg weer kippenvel op m'n armen van z'n stem vol rock die de zaal vulde. 'Ik ben Jacelin Scott', zei ik en reek m'n hand naar hem uit. 'Ik ben Jesse st James', zei hij terwijl hij m'n hand schudde. Ik trok m'n hand terug en keek hem aan. 'Hoe weet je dat ze me niet wilt?', vroeg hij en keek even om zich heen. 'Jesse, ze kijkt je aan alsof je een of andere virus bent. Ze trekt haar neus omhoog van walging. Zie je dat dan niet?', zei ik kil en bij de laatste zin schoot m'n stem een octaaf omhoog. Hij schudde z'n hoofd en zweeg..

    Please zeg me wat je ervan vindt! Dan weet ik of hij de moeite waard is


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Plz tell me (huil)
    Vertel me of ie de moiete waard is!!(huil)(huil)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Als je het zelf wil schrijven, moet je het gewoon schrijven? Schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Als je het zelf wil schrijven, moet je het gewoon schrijven? Schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen (:


    I can't even think straight.

    Mutant schreef:
    Als je het zelf wil schrijven, moet je het gewoon schrijven? Schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen (:

    Ik wil gwn weten of jullie het wel goed vinden..
    Ik wil niet weer een verhaal met maar 2 lezers :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zou werken aan je schrijfstijl. Vooral aan je voorzetsels en je leestekens. Als je jezelf iets afvraagt, dan zet je een vraagteken, geen punt. Het is 'het kippenvel' niet 'de kippenvel' en ga zo maar door. Let op je werkwoordsvervoegingen en zet enters als iemand iets zegt, om het overzichtelijk te houden. Ook kun je beter woorden voluit schrijven. In plaats van 'z'n' en 'm'n', 'mijn' en 'zijn' gebruiken. Het is niet iets dat ik zou lezen, alleen door de schrijfstijl al.

    Als jij het wilt schrijven, dan moet je dat doen. En door veel te schrijven leer je en zul je uiteindelijk ook je fouten verbeteren. Ook hebben we op quizlet daar de bèta's voor, die je kunnen helpen te verbeteren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mutant schreef:
    Als je het zelf wil schrijven, moet je het gewoon schrijven? Schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.