• Zouden jullie lachen als er een meisje op je school zelfmoord pleegt? Nou, de jongens in mijn klas wel hoor. Ze vonden het erg grappig. Ik vind het gewoon ziek, echt ziek. Dat kan je toch niet maken? Heb je dan nog wel het recht om jezelf menselijk te noemen?


    i put the fun in funeral

    Lachen ze nu omdat een meisje zelfmoord pleegt?
    Dat is echt zielig.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Er bestaan nou eenmaal zoon mensen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg, nee, ik vind dat echt niet normaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Omg, nee, ik vind dat echt niet normaal.


    Ex astris, sciencia

    Octavia schreef:
    Lachen ze nu omdat een meisje zelfmoord pleegt?
    Dat is echt zielig.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Die mensen zouden moeten geslagen worden met een een brandende stok (die ik bijvoorkeur vast hou)

    Ze zeggen wel dat ze lachen, maar als het echt gebeurd piepen ze wel anders hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sad people


    Firm believer of all that is magic

    nerveus schreef:
    Ze zeggen wel dat ze lachen, maar als het echt gebeurd piepen ze wel anders hoor.


    Nou, het was dus echt gebeurd. En ze zaten ook echt te lachen.


    i put the fun in funeral

    Nou, bij ons op school is het afgelopen week 2x gebeurt. TWEE KEER! Geloof me, dan lachen ze niet meer..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is echt diep triest.


    I am an idiot, I move.

    Dat is echt erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zulke mensen zijn juist degene die het zouden moeten doen, niet dat arme meisje ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Drone schreef:
    Dat is echt diep triest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Medelijden met de ouders van het meisje.


    Firm believer of all that is magic