• Ja, ik heb dus zeg maar bijna een vriendje en we hebben ook al eens afgesproken en we willen ook wel vaker afspreken.
    De eerste keer dat we afspreken zei ik dat ik bij een vriendin was, maar echt langer kan ik het opzich niet verborgen houden.

    Dus hoe vertel je dit aan je ouders? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
    En ik vind het trouwens echt eng om hun reactie enzo (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Yo padras en madras, ik ken een jongen van school en ik ga morgen met hem afspreken. Hij heet ........ is ...... jaar oud, doet ...... op school en is super aardig en ik vind hem leuk. Hebben jullie verder nog vragen?

    NUTS schreef:
    Yo padras en madras, ik ken een jongen van school en ik ga morgen met hem afspreken. Hij heet ........ is ...... jaar oud, doet ...... op school en is super aardig en ik vind hem leuk. Hebben jullie verder nog vragen?



    Dit dus.

    Stray schreef:
    (...)

    Jaa, ik ben gewoon bang voor hun reactie of ze boos worden ofzo.. geen idee waarom maar ik vind het echt eng ?


    Waarom zouden ze boos worden? Als het een normale lieve jongen is en je gelukkig met hem bent, zou ik geen reden zien waarom. Ook niet om je leeftijd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    NUTS schreef:
    Yo padras en madras, ik ken een jongen van school en ik ga morgen met hem afspreken. Hij heet ........ is ...... jaar oud, doet ...... op school en is super aardig en ik vind hem leuk. Hebben jullie verder nog vragen?


    Lijkt zo makkelijk ;p misschien moet ik het ook gewoon maar zeggen en er niet bij nadenken wat hun reactie is..

    @Finnick jaa, geen idee waarom ik dat denk? Ik vind het gewoon moeilijk ofzo... Ja, en opzich 16 ze weten waarschijnlijk ook wel dat het een keer er aan zit te komen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Finnick schreef:
    Geen idee. Ik zou het allang vertellen als ik uit zou gaan met een jongen. Ik zie niet in waarom niet, mijn ma zou het alleen maar leuk vinden als ik eens een jongen leuk vond, aangezien ik niet snel iemand leuk vind, haha X'D.

    Gewoon vertellen en er niet te veel bij nadenken. Dan ben je er het snelst vanaf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nu inmiddels acht maanden een en hetzelfde vriendje, en ik heb het ze gisteren pas verteld. Meestal komt van uistel afstel, en het is ZOVEEL leuker om hem mee naar huis te nemen! Bedenk je eens wat er voor voordelen aan zitten??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb nu bijna 2 maanden en ik heb het ook pas na 1,5 maand verteld oh wat ben ik een schijtluis. Maar eigenlijk reageerde mn mama heel relaxt (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Snivellus schreef:
    Ik heb nu inmiddels acht maanden een en hetzelfde vriendje, en ik heb het ze gisteren pas verteld. Meestal komt van uistel afstel, en het is ZOVEEL leuker om hem mee naar huis te nemen! Bedenk je eens wat er voor voordelen aan zitten??

    I could think of some (wbw)


    No growth of the heart is ever a waste

    Evanesca schreef:
    Ik heb nu bijna 2 maanden en ik heb het ook pas na 1,5 maand verteld oh wat ben ik een schijtluis. Maar eigenlijk reageerde mn mama heel relaxt (bloos)


    Jaa, zo'n schuitluis ben ik dus ook (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Snivellus schreef:
    Ik heb nu inmiddels acht maanden een en hetzelfde vriendje, en ik heb het ze gisteren pas verteld. Meestal komt van uistel afstel, en het is ZOVEEL leuker om hem mee naar huis te nemen! Bedenk je eens wat er voor voordelen aan zitten??


    de voordelen :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:18 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vraag me echt af wat voor ouders mensen hebben die het niet durven te vertellen :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik vraag me echt af wat voor ouders mensen hebben die het niet durven te vertellen :'D


    Hele aardige maar een vriendin van me heeft een vriend gehad en het ging uit en toen zei mijn moeder:
    'Op deze leeftijd kun je toch nog geen serieuse relatie hebben.'

    ^^daarom wil ik het dus niet zeggen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Hele aardige maar een vriendin van me heeft een vriend gehad en het ging uit en toen zei mijn moeder:
    'Op deze leeftijd kun je toch nog geen serieuse relatie hebben.'

    ^^daarom wil ik het dus niet zeggen (:

    Niet alle ouders zijn hetzelfde en je weet zelf prima hoe jou ouders zijn.


    -

    C18 schreef:
    (...)
    I could think of some (wbw)


    Yes, me too ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Neem je vriendje mee naar huis en zeg: 'Mam, Pap, dit is mijn vriendje (naam).'


    "Ignite, my love. Ignite."