• ..ze met mijn ex heeft gehad. die 'vriendin' kon ik al niet meer vertrouwen, maar ik had er wel nog contact mee en je kan er soms echt mee lachen en nu blijkt dus dat ze twee dagen met mijn ex heeft gehad. niet dat het mij echt uitmaakt (ik voel niks meer voor mijn ex), maar alsnog vind ik het best wel naaiend dat ze dat me nu pas verteld.
    zouden jullie boos zijn als jullie zoiets zou overkomen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het zou me geen reet schelen. Jullie hebben geen vriendschap meer en het is uit me je ex, so.


    We accept the love we think we deserve.

    Nou, ik vind het onzin dat je erover boos word. Je kon haar toch al niet vertrouwen, dus waarom zou ze het je vertellen? Daarbij vind ik het zowiezo onzin dat iemand kwaad wordt als een vriendin met een exvriendje van die iemand heeft, want hij is niet voor niets je ex.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zie ook niet echt in waarom ze dat wel aan jou zou moeten vertellen? Vertel jij soms aan al je vriendinnen al je exen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee. Het is maar 2 dagen, wat stelt dat voor :W


    -

    Nja, als ze weet dat het jou ex is, zou het wel zo aardig zijn van haar om het te vertellen, vind ik dan.
    Ik zou het ook flink genaaid vinden als een van mijn vriendinnen dat zo even deed.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Nee. Het is maar 2 dagen, wat stelt dat voor :W


    Life is hard and then we die

    Louisholic schreef:
    Het zou me geen reet schelen. Jullie hebben geen vriendschap meer en het is uit me je ex, so.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California


    ^
    Dat zou mijn reactie zijn.


    No growth of the heart is ever a waste