• Wie heeft die film gezien? Want ik lees dat hij slecht is, maar ik wil hem toch wel een keer zien :'3


    =

    Ik wil die helemaal niet zien! [a]

    Niet gezien. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind Emily Browning echt geweldig, maar deze film is toch een serieuze misstap van haar. Ik heb de film zelf nog nooit gezien, maar door recensies en beelden merk je gewoon dat hij erg laag is. Daarbij speelt Vanessa Hudgens ook nog in de film en is het genre allesbehalve hoogstaand. En hij heeft maar 'n 6.2 op imdb.


    If we had not a soul, music would have created it.

    gezien en zo slecht was ie niet

    Ik had zo veel verwacht van de film door de trailer.


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik ben (blijkbaar als één van de weinige) helemaal weg van deze film. Ik vond hem geweldig, en de soundtracks zijn mijn verslaving (: Het is wel een rommelige film, je moet ervan houden ^^


    To love is to destroy.

    Ik had er meer van verwacht.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil die graag zien! Alleen omdat Emily Browning erin speelt haha! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Normaal hou ik van zo'n films..
    maar ik zag de trailer en ik dacht.. nee alles wordt in deze trailer al verklapt, het lijkt een slechte amateurs film, meisjes spelen de hoofdrol en veel met de computer gedaan :w fuk dat.
    ik kijk wel als ik m ergens heb gedownload ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is een rare film. Maar er zitten opzich wel leuke stukjes in ;3


    Me so good.

    Ik vind het een geweldige film. 8)
    Ik dacht eerst dat ze in een game leefden ofzo, maar dan stonden die dingen eigenlijk voor de intensiteit van het dansen. De sexy vrouwen zijn ook een tof punt. x)
    Echt wel een mooie film.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hij is wel mooi, maar gewoon niet te snappen, hij is echt heel ingewikkeld, ik heb hem bekeken, het verhaal op wikipedia gelezen en ik snap hem nog niet XD

    Ik vind 'm zó niet leuk '


    Ik haat Cheerful :D

    laulotjee schreef:
    hij is wel mooi, maar gewoon niet te snappen, hij is echt heel ingewikkeld, ik heb hem bekeken, het verhaal op wikipedia gelezen en ik snap hem nog niet XD

    Wat snap je dan niet? Z moeilijk was die film toch niet? x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aah oké. De film zelf snap ik wel en de trailer vond ik zelf eigenlijk ook wel cool. Maarja ik denk dat ik heb gewoon download ofzo.


    =