• Zijn jullie vooral positief of negatief ingesteld? Dus of je van alles het positieve ziet of vooral het negatieve.

    Ik positief ^^

    Edit; is jou antwoord op deze vraag 'negatief', dan geef ik je als tip mee om het eens van de andere kant te bekijken =D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:48 ]

    Ik kan het niet zeggen, eigenlijk. Ik kan echt opgaan in mijn geluk (als ik aan het dansen ben tijdens het uitgaan of van een heerlijke maaltijd geniet, of bij mensen ben die ik mag) maar ik kan het ook niet verbergen als ik een minder gelukkige periode in mijn leven heb, zoals nu bijvoorbeeld.

    Komt erop neer dat zowel ik positiviteit en negativiteit heel erg uit.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 21:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sestican schreef:
    Positief (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Negatief. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Neutraal. Eigenlijk zijn er momenten dat ik alles heel negatief zie, maar andere momenten erger ik me dood aan alle pessimisten.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 21:13 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    Over het algemeen positief, denk ik. Maar ik kan ook wel eens heel negatief zijn. :'D

    Hooligan schreef:
    Negatief.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    WEAREYOUNG schreef:
    Ehm, ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik ergens al snel het negatieve in zie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Square schreef:
    Over het algemeen positief, denk ik. Maar ik kan ook wel eens heel negatief zijn. :'D


    dat, en ik moet toegeven dat ik de laatste tijd nogal de neiging heb alles negatief te bekijken. maar dat komt vanzelf wel weer goed(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Anitaaa schreef:
    Ik ben een echte pessimist, maar als het bij andere mensen tegengaat, doe ik optimistisch.
    Ik ben dus enkel optimistisch als het om andere mensen gaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Genius schreef:
    Absoluut negatief. Faalangst ftw (joehoe)

    Heb ik ook!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Positief :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ze zeggen dat ik negatief ben (mijn vriendinnen)
    Ik vind me wel redelijk positief-ingesteld ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben een moeilijk mens. Ik ben niet gelukkig, dat is de waarheid. Dus, op dit moment? - negatief. En ik wil echt geen aandacht trekken daarmee (cat)

    Sestican schreef:
    Positief (:

    In leuke dingen zie ik altijd het negatieve en bij postitieve dingen maak ik het vaak negatief. Allebei dus..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~