• Pfff, een vriendin van me is boos. En waarom? Omdat ik aan haar vroeg hoe haar examen ging. Nou denkt ze dat ik dat alleen aan haar vroeg om met mijn eigen punt op te lopen scheppen, omdat ik een hoog punt heb, terwijl zij het hard verneukt heeft. Maar dat was m'n bedoeling helemaal niet. Waar mensen al boos om kunnen worden..? :\

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:48 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pff zoals ik het hoor slaat het nergens op. Maar weet je zeker dat je niet met een botte stem sprak of iets? Mischien kwam het wel verkeerd over ;$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    Pff zoals ik het hoor slaat het nergens op. Maar weet je zeker dat je niet met een botte stem sprak of iets? Mischien kwam het wel verkeerd over ;$


    Het was via msn, dus dat lijkt me heel vreemd.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Daar ben ik zelf ook wel eens bang voor, dat mensen dat van me denken. Gelukkig gaat het niet zo vaak voor mij op, dat ik beter ben dan iemand anders ;[


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Daar ben ik zelf ook wel eens bang voor, dat mensen dat van me denken. Gelukkig gaat het niet zo vaak voor mij op, dat ik beter ben dan iemand anders ;[


    N'aaaw ):

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:50 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Misschien is ze gewoon gestrest?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm, ik snap het opzich wel, ik ben in de 2e klas blijven zitten, en toen we de proefwerkweek hadden gehad kwamen ook veel mensen met goeie punten aan mij vragen hoe ik het had gemaakt. Gewoon heel aardig bedoeld enzo, maar je word er best chagrijnig van als iedereen zo blij is met z'n punten terwijl jij zelf echt klote punten hebt. Dus ik kan me wel in haar verplaatsen, hoewel het natuurlijk nogsteeds niet terecht is c:
    Mja, ze bedoeld het waarschijnlijk niet écht boos, maar ik denk dat ze het da gewoon even niet over wil hebben ;d


    Alis volat propriis.

    Mensen zijn rare schepsels(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainbowShine schreef:
    Misschien is ze gewoon gestrest?

    Lijkt mij ook haha, ze draait vast wel weer bij.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RainbowShine schreef:
    Misschien is ze gewoon gestrest?


    Zit wat in ja. Vind het alleen niet zo fijn dat ze dat op mij afreageert.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat vind ik een behoorlijk overdreven reactie, maar als ze gestresst is kan ik haar wel begrijpen. Laat het gewoon even rusten en vraag haar de volgende keer maar gewoon niet hoe haar examen is gegaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tsja, dat is irritant ja.. ik denk inderdaad dat ze nogal gestrest was en misschien bang dat ze het verknald heeft? :] Blij voor je dat jouw examen goed ging.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik denk dat het hier door komt:

    Hobbit schreef:
    Hmm, ik snap het opzich wel, ik ben in de 2e klas blijven zitten, en toen we de proefwerkweek hadden gehad kwamen ook veel mensen met goeie punten aan mij vragen hoe ik het had gemaakt. Gewoon heel aardig bedoeld enzo, maar je word er best chagrijnig van als iedereen zo blij is met z'n punten terwijl jij zelf echt klote punten hebt. Dus ik kan me wel in haar verplaatsen, hoewel het natuurlijk nogsteeds niet terecht is c:
    Mja, ze bedoeld het waarschijnlijk niet écht boos, maar ik denk dat ze het da gewoon even niet over wil hebben ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een vriendin van mij had vandaag ongeveer hetzelfde. Nou snap ik heel goed dat ze chagrijnig was, maar het vervelende is dat ze altijd iedereen af gaat snauwen als ze chagrijnig is. En een andere vriendin van mij vroeg dus aan haar wat voor cijfer ze had en dat had ze beter niet kunnen doen :/


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Laat haar even, zou ik zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Beavis schreef:
    Hmm, ik snap het opzich wel, ik ben in de 2e klas blijven zitten, en toen we de proefwerkweek hadden gehad kwamen ook veel mensen met goeie punten aan mij vragen hoe ik het had gemaakt. Gewoon heel aardig bedoeld enzo, maar je word er best chagrijnig van als iedereen zo blij is met z'n punten terwijl jij zelf echt klote punten hebt. Dus ik kan me wel in haar verplaatsen, hoewel het natuurlijk nogsteeds niet terecht is c:
    Mja, ze bedoeld het waarschijnlijk niet écht boos, maar ik denk dat ze het da gewoon even niet over wil hebben ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien