• Als je in het schemer staat en er is een kans dat je eindelijk de zon weer kunt zien, maar je kunt ook terug vallen in het duister. zou je dan die kans aan nemen of zou je genoegen nemen met het schemer?
    Ik weet wel 'wie niet waagt wie niet wint' maar de kans dat je valt is heel veel groter dan dat je de zon zult zien.

    dus wat zou jij doen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik snap het niet :Y)


    You're the only one I wish I could forget

    Candylicious schreef:
    Ik snap het niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze bedoeld dat ze een kans heeft om gelukkiger te zijn, maar dat als ze faalt een heel stuk ongelukkiger zal zijn als ze nu is. En de kans dat dat gebeurt is best groot. Dus twijfelt ze of ze die kans moet pakken, of tevreden moet zijn met wat ze nu heeft.

    Ik zou zeggen weeg de voordelen af tegen de nadelen, en volg je hart.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Ze bedoeld dat ze een kans heeft om gelukkiger te zijn, maar dat als ze faalt een heel stuk ongelukkiger zal zijn als ze nu is. En de kans dat dat gebeurt is best groot. Dus twijfelt ze of ze die kans moet pakken, of tevreden moet zijn met wat ze nu heeft.

    Ik zou zeggen weeg de voordelen af tegen de nadelen, en volg je hart.


    I love you Tim

    Lycaon schreef:
    Ze bedoeld dat ze een kans heeft om gelukkiger te zijn, maar dat als ze faalt een heel stuk ongelukkiger zal zijn als ze nu is. En de kans dat dat gebeurt is best groot. Dus twijfelt ze of ze die kans moet pakken, of tevreden moet zijn met wat ze nu heeft.

    Ik zou zeggen weeg de voordelen af tegen de nadelen, en volg je hart.


    Jij snapt me. Maar ik kan m'n hart niet volgen, hij zegt niets en laat me alleen maar twijfelen. Het ene moment denk ik dat ik er gewoon voor moet gaan, het andere moment ben ik bang dat alles mis loopt het het erger zal worden. Ik wil ook geen egoist zijn door alleen aan mezelf te denken.
    Maar de voordelen zijn groot alleen is de kans klein dat ik die zal hebben, de kans is heel groot dat ik in de nadeel val.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    I'd say: verwacht het slechtste en hoop voor het beste.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou toch voor die zon gaan hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sammie, ga ervoor.
    Je weet dat ik er ben om je eruit te trekken en je vast te houden zodat je niet terug kan vallen. Je verdient het om ervoor te gaan en te vinden wat je zoekt.


    Your make-up is terrible

    Houndoom schreef:
    Ik zou toch voor die zon gaan hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse