• You light up my world like nobody else <3


    That's what makes you beautiful.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 17:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    er zijn er zoveel, maar ik geef toe ik luister bijna enkel one direction de laatste tijd xd

    haha, heb ik lekker veel aan he xd


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    kan iemand dat vertalen, ik snap er de, helft van xD

    Wat ik er uit kon opmaken is dat het mens van een of andere twitter met de jongens naar bed is gegaan? En er niets aan vond.
    Geen idee of ik het goed heb gelezen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Joella, je moet 'The Black Ponies' eens luisteren. Ik weet het, het klinkt stom, maar ze zijn leuk (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    kan iemand dat vertalen, ik snap er de, helft van xD


    Korte samenvatting;
    Disney Burke heeft meerdere malen seks gehad met Niall. En met Harry. En dat weten ze van elkaar. En Lauren S van 1DUpdates had der eerste keer met Zayn nadat ze uren lang erover aan het zeuren was. En Grace DM's Harry vaak waardoor ze hen elke week kan zien. Ongeveer dat.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sestican schreef:
    Joella, je moet 'The Black Ponies' eens luisteren. Ik weet het, het klinkt stom, maar ze zijn leuk (:

    i will listen (:


    Some things are changing too much.

    het stukje is geactiveerd, maar persoonlijk vind ik het wat minder xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Korte samenvatting;
    Disney Burke heeft meerdere malen seks gehad met Niall. En met Harry. En dat weten ze van elkaar. En Lauren S van 1DUpdates had der eerste keer met Zayn nadat ze uren lang erover aan het zeuren was. En Grace DM's Harry vaak waardoor ze hen elke week kan zien. Ongeveer dat.

    En dat moeten we geloven?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Korte samenvatting;
    Disney Burke heeft meerdere malen seks gehad met Niall. En met Harry. En dat weten ze van elkaar. En Lauren S van 1DUpdates had der eerste keer met Zayn nadat ze uren lang erover aan het zeuren was. En Grace DM's Harry vaak waardoor ze hen elke week kan zien. Ongeveer dat.


    OMGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD, inderdaad zoals Lieke zegt, moeten we dat geloven?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:35 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Korte samenvatting;
    Disney Burke heeft meerdere malen seks gehad met Niall. En met Harry. En dat weten ze van elkaar. En Lauren S van 1DUpdates had der eerste keer met Zayn nadat ze uren lang erover aan het zeuren was. En Grace DM's Harry vaak waardoor ze hen elke week kan zien. Ongeveer dat.
    HAHAHAHAHAHAH


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga even paar Latijnse woordjes leren:Y)

    en omg, mn nagels zijn weer blauw/paars


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Chelsea, ik heb hem gelezen+gereageerd (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Snickers schreef:
    Ik ga even paar Latijnse woordjes leren:Y)

    en omg, mn nagels zijn weer blauw/paars

    Gelakt bedoel je? Ik moet ze trouwens ook nog lakken, ze zijn nu zwart, maar ik wil ze knalblauw (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Gelakt bedoel je? Ik moet ze trouwens ook nog lakken, ze zijn nu zwart, maar ik wil ze knalblauw (:
    nope, niet gelakt hahah.
    Dat kan ik btw niet normaal & binnen een dag heb ik het er weer af gekrabt en weetikveel.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)nope, niet gelakt hahah.
    Dat kan ik btw niet normaal & binnen een dag heb ik het er weer af gekrabt en weetikveel.

    Hoe kunnen ze dan blauw zijn? o.o freaky!
    Haha, mijn nagels lakken is de enige manier om me te laten stoppen met nagels bijten, omdat ik de nagellak er mooi op wil laten zitten ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SCHATJEES<3 IK BEN ER WEEER!
    heb ik iets gemist?


    What's so bad about being different?