• Ik heb het gevoel dat mijn haren te lang zijn. Dat ze iets korter moeten, zo'n vijf centimeter. Ik heb ze al in laagjes. Ik zal jullie twee foto's laten zien, hoe ik ze meestal heb.

    Een knot.



    Los.



    En weten jullie misschien nog iets simpels wat ik met mijn haar kan doen?

    Los staat je echt heel leuk! ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind los persoonlijk veel mooier staan dan de knot. Maar wie weet kan je eens een schuine vlecht proberen, dat kan ook wel eens leuk staan en is juist mooi met lang haar! =D


    “Love is a contradiction.”

    Nog iemand?

    Chicklit schreef:
    Ik vind los persoonlijk veel mooier staan dan de knot. Maar wie weet kan je eens een schuine vlecht proberen, dat kan ook wel eens leuk staan en is juist mooi met lang haar! =D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Houndoom schreef:
    Los staat je echt heel leuk! ;O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een staart. Twee staarten.
    Twee knotten.
    Een vlecht achter. Een vlecht opzij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Houndoom schreef:
    Los staat je echt heel leuk! ;O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Los is inderdaad leuk! En ik vind het eigenlijk niet te lang, mijn haar komt tot halverwege mijn rug.. Je kan eens een hoge pony proberen met je haar volledig naar achter of ook zoals bij je dot met een frou, je haar invlechten, een gewone vlecht naar achter, een schuine vlecht... Je kan er echt heel veel mee doen, zeker als het lang is (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Los is inderdaad leuk! En ik vind het eigenlijk niet te lang, mijn haar komt tot halverwege mijn rug.. Je kan eens een hoge pony proberen met je haar volledig naar achter of ook zoals bij je dot met een frou, je haar invlechten, een gewone vlecht naar achter, een schuine vlecht... Je kan er echt heel veel mee doen, zeker als het lang is (:

    Ik vind los echt leuk, en nee ik vind het niet te lang. Ik vind trouwens korte haren niet mooi, daarom laat ik de mijne nu ook groeien.


    <3

    Chicklit schreef:
    Ik vind los persoonlijk veel mooier staan dan de knot. Maar wie weet kan je eens een schuine vlecht proberen, dat kan ook wel eens leuk staan en is juist mooi met lang haar! =D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind je haar heel leuk!
    Ik zou het zeker niet knippen, het is nu een mooie lengte! En ik vind los haar het mooiste, maar ik denk dat een vlecht ook goed zou staan!
    stiekem ben ik heel erg jaloers op jouw haar


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Je haar in een schuine scheiding.
    2 staartjes maar dan zegmaar naar beneden zakkend.
    hoge staart.
    maar dat lange haar staat je mooi !!!! (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    je kan er pijpkrullen in leggen? :')

    of een rechte pony in knippen zou ook mooi zijn.. :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    hortons schreef:
    Ik vind los echt leuk, en nee ik vind het niet te lang. Ik vind trouwens korte haren niet mooi, daarom laat ik de mijne nu ook groeien.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis