• Plaats hieronder links naar sites waar je online films/series kan kijken. Dan zet ik deze in de lijst. ^-^

Andere topics over 'Waar kan ik die film kijken?' worden vanaf nu gesloten.

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:22 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2012 - 14:15 ]

Let the Night embrace you

Ond-films.com -> met Nederlandse ondertiteling (:

Never run out of reasons to smile...

Dit is geen site om films te kijken, maar voor series. Misschien ook handig?
    Link

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

watchseries.eu
    Dat is voor series, maar dat lijkt me ook handig (:

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Sestican schreef:
    watchseries.eu
    Dat is voor series, maar dat lijkt me ook handig (:

de link doet het niet :(

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

trouwens....deze moet ook in de lijst...staan heel veel films op...daar kijk ik voornamelijk:)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

http://www.1channel.ch/

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik wil de het eerste seizoen bekijken van True Blood met ondertiteling maar ik kan het nergens vinden.
    Weet iemand toevallig daar een site voor?

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Letmewatchthis

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Er was hier al een algemeen topic van en daar werd ook gezegd -tegen mij, het is op mijn andere profiel- dat nu de andere topics zouden worden gesloten

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

moviesnl ;]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

HEStyles schreef:
    Er was hier al een algemeen topic van en daar werd ook gezegd -tegen mij, het is op mijn andere profiel- dat nu de andere topics zouden worden gesloten

Hmm, zou je me een link willen geven? Ik heb dat topic geloof ik niet gezien. :x

Let the Night embrace you

Pusheen schreef:
    (...)
    Hmm, zou je me een link willen geven? Ik heb dat topic geloof ik niet gezien. :x

Le topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=106504
    Ik kijk elke dag of er nieuwe links zijn gepost

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

moviesnl heeft ook Nederlandse ondertiteling ;]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Watch online movies for free.
    Watch series online for free
    - geen ondertiteling.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

AppleFritter schreef:
    Letmewatchthis
    Die doet het niet meer...

If I die young, send me away with the words of a lovesong.