• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:52 ]

    Als het te moeilijk voor je is, zou ik gewoon naar die andere school gaan. En je hebt als nog vriendinnen bij je + je kan altijd met ze afspreken buiten schooltijd om


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    Als het te moeilijk voor je is, zou ik gewoon naar die andere school gaan. En je hebt als nog vriendinnen bij je + je kan altijd met ze afspreken buiten schooltijd om


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Als je het echt niet meer wilt, gewoon niet doen. Hiervan ga je echt niet beter presteren, al helemaal niet als het tegen je zin is. Je kunt je vriendinnen van hier toch blijven zien? En het is niet dat je helemaal alleen op die andere school zit. (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:03 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zit (zat eigenlijk, bij ons is t de onderbouw alleen maar) op atheneum, en ik vond t fijner zonder, het geeft je meer tijd voor andere vakken. Ik heb zelf het gevoel dat al het latijn dat je nodig hebt voor een studie je nog later kunt leren.

    En je maakt vast snel wel weer nieuwe vriendinnen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik zit op het Koninlijke Atheneum ^^ Maar het is gewoon KA beveren (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    HEStyles schreef:
    Als het te moeilijk voor je is, zou ik gewoon naar die andere school gaan. En je hebt als nog vriendinnen bij je + je kan altijd met ze afspreken buiten schooltijd om


    comfort in c h a o s

    Alsof 3 vriendinnen niet genoeg zijn om het schooljaar te overleven.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vond Latijn en Grieks juist makkelijker, dus bij mij was de keuze snel gemaakt, maar als je het niet gaat redden zou ik stoppen. Scheelt heel veel stres en verdrietige momentjes.


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan ook altijd nieuwe vrienden maken, en denk ook aan later als je dit te moeilijk vindt dan kan je best naar het Atheneum gaan anders moet je misschien herexamens doen of blijven zitten in het ergste geval..


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    HEStyles schreef:
    Als het te moeilijk voor je is, zou ik gewoon naar die andere school gaan. En je hebt als nog vriendinnen bij je + je kan altijd met ze afspreken buiten schooltijd om


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the