• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madelise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:39 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ethan
    Hij pakte de hand vast van Eloise en liep naar buiten. Hij keek nadenked vooruit en zuchte.
    'wat is er, Ethan?'vroeg Eloise.
    'ik denk gweoon na over wat er gebeurt kan zijn met haar.' en keek in Eloises ogen en op eens hoorde hij Madelise wat zeggen.'hallo? Is er iemand?' vroeg ze en liep richting de bosjes.
    Ethan keek naar die richting en zag dat Madelise werd meegetrokken in de bosjes en rende er naar toe.
    Toen hij de bladeren op zij deed zag hij niemand maar hoorde wat gegiegel.
    'Madelise, waar ben je!' zei hij op een strenge toon.
    Geen antwoord. Ethan liep terug naar Eloise en liep verder naar het hutje van Duco.
    'misschien is hij er niet, Ethan?' zei Eloise tegen Ethan.
    'oh, vast wel' en hij klopte op de deur.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Madelise
    Ze liep naar de bosjes en keek er als een stiekem klein meisje en werd plots door 2 handen de bosjes in getrokken.
    'mmmmmmhhmhhh!!!'ze probeerde te gillen maar werd met een hand op te mond onmogelijk.
    'je hoeft niet te schreeuwen, Madelise, echt niet.' zei de jongen rustig.
    Mdelise werd rustig en de jongen liet los. Ze had nu de tijd om om te draaien en keek naar de jongen.
    *het is den!? Gelukkig een bekende!* en ze knuffelde hem.
    'Madelise, waar ben je!' hoorde ze haar broer roepen en ze giegelde. Den pakte haar hand en zei' he Madelise, zullen we rennen want ik moet je onder 4 ogen spreken.' Madelise knikte en besloot om te rennen en dacht niet meer aan haar broer.
    Ze zag dat de maan mooi scheen en keek naar de zwarte schaduwen van haar en Den tot dat ze stopte.
    Den deed zn handen op haar middel en kuste haar en Madelise kuste ook terug.
    Ze opende haar ogen en keek in de grijs blauwe ogen van Den.
    'wat wilde je eigenlijk tegen me zeggen?' fluisterde ze.
    'nou ik weet het niet 100% zeker maar ik wilde langs Athan gaan maar ik zag een grote man voor de deur en ik besloot maar op achtergrond te blijven en luisteren. Toen hoorde ik ze praten over een oorlog tussen de vampier clan en de wolven clan. Athan liep toen weg en ik dacht dat zou ik moeten vertellen of eigenlijk waarschuwen, want jouw broer heeft toch een vamier vriendin?' zei hij uiteindelijk en zuchte.
    'moeten we dit niet vertellen aan mijn broer en Duco? En nee ze is, ehh geen vampier meer.' zei Madelise en wilde een stap opzij doen maar Den hield haar tegen. ' ik ga met je mee' en hij glimlachde. Ze rende terug naar het hutje van Duco.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    Ik lag op de bank, diep in slaap. Het boek wat ik nog moest lezen lag half op mijn buik. Onder het lezen was ik in slaap gevallen. ik merkte niet dat er op de deur geklopt werd, en dat er mensen naar binnen kwamen.

    Moeten RPG's niet hier naartoe?


    Take me to wonderland

    deze rpg bestond al VOORDAT die link er was...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Orphin schreef:
    Moeten RPG's niet hier naartoe?


    Alsjeblieft? (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb um al hier neergezet :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    even een abo


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    Hij liep naar binnen omdat de deur nog op een kier stond. Ethan keek rond, op zoek naar Duco. Eloise liep achter hem aan en keek nog achter haar en zag wat geritsel in de bosjes buiten.
    'Duco, ben je er?' zei fluisterend en voorzichtig tegerlijkertijd. Ethan deed nog een deurtje open, naar de woonkamer waar hij Duco op de bank zag liggen. Hij liep ernaar toe maar toen hij zag dat Duco zn ogen open deed, deed Ethan een stap achteruit.
    Eloise tikte op Ethans arm en wees naar buiten. 'Eh, Ethan, ik zag wat buiten iets bewegen.'
    Ethan keek in de richting waar Eloise wees en zag inderdaad wat bewegen. 'ik ga wel kijken, blijf maar bij duco.' zei Ethan fluisterend en liep naar buiten.
    Zette voorzichtig voet voor voet dichterbij de plek waar iets bewoog. Er bewoog weer wat in de verte en Ethan veranderde in een wolf en ademde zo dat er veel damp uit zn bek kwam. Hij rook aan de lucht en liep dichterbij in de richting.
    *Madelise? Ruik ik het nou goed? Ennog iemand er bij waarvan ik niet weet wie hij of zij is.* en toen liepen er 2 gedaantes benouwd uit het bos lopen.
    'Ethan, we hebben je wat belangerijks te zeggen!' schreeuwde Madelise tegen hem en ze rende naar het hutje van duco.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'Huh watte?heb ik wat verkeerds gedaan?' vroeg ik nog half in slaap. toen ik mijn ogen opende zag ik dat ethan me wakker had gemaakt. 'wat is er aan de hand dat jullie in mijn woonkamer staan, normaal krijg ik hier nooit bezoek?' zeg ik toen ik ethan en madelise en den binnen zag komen, eloise is er ook. Ik legde het boek weg en ga overeind zitten

    Madelise
    'Hi, Duco! Sorry dat wij je storen maar Mj is weg en we wilden aan jou vragen of je haar hebt gezien.' vroeg Madelise. Ze liep naar een stoel en ging zitten. 'oh en er is nog iets, ach zeg jij het maar Den jij hebt het echt meegemaakt.' zei Madelise tegen Den.
    Den vertelde het hele verhaal en ging daarna naast Madelise zitten. Ethan stond er met open mond naar Den te kijken. 'is het waar?!' vroeg Ethan om zekerheid te krijgen en Den knikte. 'maar Duco weet jij waar Mj is?' voegde Eloise er nog aan toe.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Mary-Jane-

    Ik weet niet waar ik moet zoeken, en ren hopeloos heen en weer. Opeens schiet me iets te binnen: Duco! Zo snel als ik kan zet ik het op een lopen en sprint naar Duco' huis. In de verte zie ik al een klein huisje opkomen. Als ik voor de deur sta klop ik zachtjes aan en probeer snel mijn haar een beetje onder bedwang te krijgen aangezien het door al dat rennen elke kant uitsteekt. Iemand doet de deur open en het is Ethan.'Ethan!' roep ik blij en vlieg hem om de hals. Hetzelfde doe ik bij Madeliese, Duco en Éloise. En zonder me te beseffen vlieg ik bijna ook een onbekende om de hals maar weet mezelf gelukkig wel te realiseren dat het iemand anders is.'Oh, hallo.' zeg ik nogal verrast.'Hallo.' Zegt de vreemdeling terug.'Ik ben Den.' Zegt de jongen vervolgens en steekt zijn hand uit.'Mary-Jane.' Zeg ik glimlachend en schud Den's hand. Ineens word ik overspoeld door vragen en besef ik dat ik ook nog wat te vertellen heb.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:56 ]

    Loronto - Vampierleider.

    Mijn ogen kruisen die van Jura. Ik heb moeite me in te houden. Zo veel verschillende gevoelens maken zich meester van me in zo weinig tijd. Gevoelens waarvan ik dacht ze niet eens te kennen. Kort neem ik haar in me op. Ze lijkt op haar. Dat heb ik altijd al gezien en ik heb al die jaren gedacht dat het een illusie van de geest was, gedreven door schuldgevoelens en waanzin. Nu bleek dat ik er met mijn paranoïde kop nog lang niet zo erg naast zat.
    'Niet elke persoon staat in de geschiedboeken. Dus tenzij je moeder een heel bijzondere vrouw was van grote bijdrage voor de onderwereld, is je kans nihil. Ik vraag je nu te vertrekken, want ik heb belangrijke zaken aan mijn hoofd.' Ik geef haar een kort knikje richting de deur. 'En ik zou het op prijs stellen als je niet meer mijn bewakers gijzelt. Het laatste wat ik wil is het gebrek aan loyaliteit binnen onze familie. Ik neem aan dat je zoiets inziet.' Ik draai me om van haar en loop weer richting de tafel.
    Ik heb een kleindochter. Zou Lucia met één van die wolven.. gepaard kunnen hebben? Mijn onderlip trilt kort van walging. Zou ze zo laag gezonken kunnen zijn?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ethan
    Toen Ethan net wat wilde vertellen kwam MJ binnen en omhelsde hem. 'en waar kom jij in godsnaam vandaan?! Je was op eens weg! Ach laat maar.' zei hij als laatst nog rustig.
    Toen knuffelde ze de laatste en stelde zich voor aan Den en ging op de bank zitten.
    Iedereen keek haar nu vragend aan als ze een nerveus lachje geeft. Ze keek nu Ethan aan en hij schudde zn hoofd. 'kan ik je onder 4 ogen spreken Ethan? En Duco jij mag het ook horen.' zei Mj een beetje angstig en Ethan liep met haar mee naar een andere kamer.
    Toen ze daar waren en Duco de deur dicht deed keek Mj naar de grond.
    'oké, mj vertel maar wat er is.' vroeg Ethan een beetje dwingend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Eloise-

    Ik ging naast Ethan staan en legde mijn hand op zijn schouder. Ik was net terug van een kort wandelingetje en keek hem vragend aan.
    'Wat is er?' vroeg ik en ik keek naar MJ.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!