• Ik zat dus op Hyves, een beetje profielen aan het bekijken van mensen die ik ken. En dan kom je aan bij de kinderen die in groep 8 zitten; bij mijn broertje in de klas. En daar zitten écht van die sletten tussen. Kinderen van 12 jaar, die zich kleden en gedragen alsof ze 16 zijn. En van die superlieve meisjes die er uitzien als barbiepoppen. Serieus, ik heb nu echt iets van: "Wtf o_O?"


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pfft, ik ben echt nooit zo geweest. Mijn eerste telefoon kreeg ik op mijn veertiende, en dat was een oude verkrachte Siemens. Ik heb nu een LG Arena ZONDER INTERNET, en ik draag alleen oogschaduw en oogpotlood. Vanaf mijn vijftiende. Like dafuq, mijn zusje smeekt nu al om een iPhone en shit, en ze is 8. Ze is dan niet zozeer een sletje, maar het irriteert me. Gewoon die godvergeten teringjeugd met hun achterlijke wensen. Dat irriteert me echt verschrikkelijk. Verwende kutkoters.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol m'n nichtje van 7 heeft een iPod waar o.a S&M van Rihanna op staat.. en allemaal liedjes van Lady gaga, David Guetta, etc.

    En de eerste klassers bij ons zijn ook echt van die sletjes.. vróeger, dachten ze dat niet over ons, want toen had ik tenminste nog niet van die barbiepoppen in m'n klas..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basturdo schreef:
    Pfft, ik ben echt nooit zo geweest. Mijn eerste telefoon kreeg ik op mijn veertiende, en dat was een oude verkrachte Siemens. Ik heb nu een LG Arena ZONDER INTERNET, en ik draag alleen oogschaduw en oogpotlood. Vanaf mijn vijftiende.

    Know what you mean.
    Ik kreeg mijn eerste telefoon wel toen ik twaalf was en naar de brugklas ging (omdat ik ver moest fietsen), maar er zat geen internet op en eigenlijk kon 'ie alleen bellen en sms'en. Niet eens bluetooth, ofzo. En nu, vier jaar later, heb ik 'm nog steeds. En ik draag nog geen make-up. Geen behoefte aan.
    Soms verbaas ik me echt kapot over sommige kleine kinderen. Maar dat heb ik over mijn leeftijdsgenoten ook altijd gedaan.


    I can't even think straight.

    Basturdo schreef:
    Pfft, ik ben echt nooit zo geweest. Mijn eerste telefoon kreeg ik op mijn veertiende, en dat was een oude verkrachte Siemens. Ik heb nu een LG Arena ZONDER INTERNET, en ik draag alleen oogschaduw en oogpotlood. Vanaf mijn vijftiende. Like dafuq, mijn zusje smeekt nu al om een iPhone en shit, en ze is 8. Ze is dan niet zozeer een sletje, maar het irriteert me. Gewoon die godvergeten teringjeugd met hun achterlijke wensen. Dat irriteert me echt verschrikkelijk. Verwende kutkoters.


    Dit.
    ik draag zelfs bijna geen male-up, behalve op verjaardagen ofzo :'D En ik ben 18.

    Kids these days...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben 12 en gelukkig ben ik niet zo.
    Maar bijna iedereen die ik ken wel.Ze kopen gewoon een nieuwe GSM die in de mode is een Pull van 50 euro een boekentas die veel te klein is van 70 euro.
    En dan nog niet over hun zakgeld gesproken.De meeste krijgen 100 euro in de maand.Wat krijg ik 2 euro tot nu.En of ze het zelf betalen weet ik niet.
    Ook was er iemand die zei dat ze een laptop gaat kopen dat je het scherm er kan afhalen en dan als Ipad ga gebruiken -of dat waar is weet ik niet-
    Ik moet het zelf nog niet vragen.En wat Make-up betreft daar ben ik nog lang niet mee bezig.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    met zon mensen zit ik dus in de klas...

    Clefairy schreef:
    Mensen zijn tegenwoordig zo. Ze beginnen overal vroeger mee.


    Firm believer of all that is magic

    help, barbiepoppen invasie is begonnen, ff serieus, je hebt wel gelijk.
    Toen ik op de basisschool zat boeide mode en make-up me echt niet en ik zag er dus ook niet uit Nu let ik wel op wat ik aan doe, en ik hou enorm veel van mn oogpotlood, maar mn zussie droeg in groep zeven als mascara, dat kind is gek, en dát schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn :8.
    Wat ik eigenlijk nog erger vind, zijn meiden van mijn leeftijd die ALTIJD FOUNDATION dragen. Dat zó slecht voor je huid. Tuurlijk is je huid niet egaal wanneer je in de pupertijd zit, maar als je voor je 30e al een oude huid wilt krijgen, moet je vooral elke dag foundation op doen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:47 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pariah schreef:
    (...)
    Mijn moeder zegt ook altijd: 'Jemig, wat een sletten, die kleden zich alsof ze nu al volwassen zijn. Zo was jij vroeger niet, hoor.'

    Dus nee, eigenlijk niet, nee :W
    Mijn moeder ook niet over mij, maar kom op zeg. Jij hebt in groep 8 vast ook wel 1 zo'n kind gehad.


    Today will be Girl's Day party with you~

    It doesn't even surprise me anymore. Mensen zeggen wel dat deze generatie fucked up is, wait till you see the next one.


    No growth of the heart is ever a waste

    als mijn kinderen later zulke sletjes zijn krijgen ze geen blackberry van me


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ach, tegenwoordig is dat allemaal maar normaal... Pff. Die ouders zouden hun kind beter moeten opvoeden naar hun leeftijd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Know the feeling.

    Pariah schreef:
    (...)
    Mijn moeder zegt ook altijd: 'Jemig, wat een sletten, die kleden zich alsof ze nu al volwassen zijn. Zo was jij vroeger niet, hoor.'

    Dus nee, eigenlijk niet, nee :W


    Inderdaad. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.