[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:00 ]
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
xJoellaMalik schreef: (...) Ik ben er pas om kwart over 9 uur. met dank aan hockeytraining. ):
Echt, ik heb opeens zoveel inspiratie voor mijn One Direction verhaal*O*
ChaeRim schreef: HALLOO, IK BEN ER WEER. Marrit vroeg volgens mij in het vorige topic op pagina 18 in welke klas ik zat. ;o Ik zit in 4 TL.
Sestican schreef: Er stond nergens wie het zou doen, dus ik dacht laat ik het maar maken. Sorry!
Some things are changing too much.
Narry schreef: (...) >.< Dan maar morgen? x'D
Narry schreef: (...) MAMA!!! <3
Sestican schreef: Echt, ik heb opeens zoveel inspiratie voor mijn One Direction verhaal*O*
Haha die mensen die er niets van mij hebben gekregen, zouden wel denken dat ik gek ben, aangezien ik Chanou mama noem x'D
[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:07 ]
xJoellaMalik schreef: (...) SORRY. niet slaan
MAar nu ga ik echt eten x'D hahah Byeee xoxoxo
Smakelijk xoxox <333
MORGEN BEN IK ER PAS ROND 6 UUR. ;o Een jongen van Taekwondo wilde naar buiten omdat ik veel binnen zit. >< Dus nu ga ik samen met hem & nog een meisje van Taekwondo de stad in terwijl ik amper wat nodig heb/geld heb.. *geen zin*
xJoellaMalik schreef: (...) IK OOK. maar ak is natuurlijk weer een bitch tegen mij
xJoellaMalik schreef: (...) Ik niet. mijn Engels is best wel goed. en ik haal altijd voldoendes ervoor zonder te leren. En ik ben afgelopen maart in Engeland geweest. en het was SUPER (: sindsdien BIG LOVE voor Engeland. (:
It's like I'm finally awake - One Direction.
Narry schreef: Haha die mensen die er niets van mij hebben gekregen, zouden wel denken dat ik gek ben, aangezien ik Chanou mama noem x'D