• Hee. Ik zit met een probleem. En ik zit er écht mee anders zou ik het niet plaatsen. Normaal bespreek je je problemen met je vrienden en dat is juist mijn probleem.

    Al een jaar heb ik hier last van. Ik heb geen vrienden. Ik zit in een klas van 25 mensen en er zijn vriendschappen in de klas van tweetallen en ik heb dus eigenlijk helemaal niemand. Ik loop met twee meisjes de hele tijd mee (ik loop er echt achteraan) omdat ik helemaal niemand heb. En dit vind ik zo erg. Ik heb gewoon geen vrienden. Mensen praten wel met ze maar ik kan merken dat ze me niet uit kunnen staan en ze doen heel afstandelijk. Ik heb al zo vraag afgevraagd wat er mis met me is maar ik kan het maar niet vinden. En ik wil zo graag een beste vriendin of vriend, net zoals de rest maar ik val echt buiten de boot. Er zijn altijd tweetallen in de groep en ik loop er letterlijk achteraan. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, en alles wat ik doe of zeg op school daar worden mensen boos om. Het is mijn examenjaar en mijn cijfers verlopen prima maar ik voel me zo kut! Ik wil ook gewoon dat iemand om mij geeft die geen familie is, want mensen die buiten mijn familie staan geven echt niks om me, terwijl iedereen in de klas zo hecht met elkaar is. En ik wil ook gewoon geheimen delen, opdrachten samen doen (want je doet op onze school alles in tweetallen) en plezier hebben.

    Hopelijk vinden jullie niet dat ik me aanstel, want ik zit echt met dit probleem. Ik heb nog nooit een situatie zo erg gevonden.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:42 ]

    Dat is echt niet leuk voor je. Je zou een leuk laatste jaar moeten hebben. Zitten er in de andere klassen ook geen aardige meiden waarmee je misschien zou kunnen optrekken? En probeer anders een keer een leuk gesprek aan te knopen met iemand die je wel aardig lijkt, je weet maar nooit! Succes (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Weet je? Wees gewoon niet verlegen. Wees sociaal en spreek iedereen aan. Wees vriendelijk, behulpzaam, maar geef ook zeker je grenzen aan. Doe dat en je zit binnen de kortste keren met te veel vrienden. Ik was ooit 'zoals jij' en nu heb ik gewoon te veel vrienden om mee rond te hangen, dat ik niet meer kan kiezen, allemaal omdat ik zo vrolijk, spontaan en zelfverzekerd doe. Probeer het eens en zeg niet: 'dat kan ik niet' want iedereen kan dat zolang je er maar gewoon in gelooft.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Feorge schreef:
    Dat is echt niet leuk voor je. Je zou een leuk laatste jaar moeten hebben. Zitten er in de andere klassen ook geen aardige meiden waarmee je misschien zou kunnen optrekken? En probeer anders een keer een leuk gesprek aan te knopen met iemand die je wel aardig lijkt, je weet maar nooit! Succes (:

    Nee, in de andere klassen praten de mensen heel weinig en zo en sluiten zich heel erg af. En ik heb echt geprobeerd om op allerlei manieren bevriend met iemand te raken maar het lukt gewoon niet. Ik voel me zo kut er onder. Ik sta er echt helemaal alleen voor );

    das zeer balen. mijn klas is ook niet leuk, daar is het verdeeld in ong 4 groepjes en ik ben verre van de populairste. Dus ik begrijp redelijk wat je bedoeld, gelukkig heb ik wel iemand in de klas waar ik het mee kan vinden. n idd kijk bij andere klassen.
    good luck

    oow misssien heb ik iets waarvan ik denk dat je je ongeveer zou voelen (helemaal aflezen aud zijn 3 hoofdstukken) ik weet niet of je je er beter van gaat voelen, maar ik heb het geschreven toen ik me kut voelde:
    Alone

    dat had ik ook in de brugklas
    egt vervelend
    dus ik snap je volkomen

    Heb hetzelfde een beetje gehad. Tenminste, dat heb ik nu. Één is de baas, de tweede loopt er als een puppy achteraan, en ze zijn - om eerlijk te zijn - allebei best wel bitches.
    Nu gaf die pup me dus laatst de opdracht om iemand te slaan, alleen omdat ze dat van die leider nadeed. En ik zei nee, omdat ik dat niet wilde. Toen zei zij: "Je wilt er toch wel bijhoren?" Ik lachte haar vierkant uit in haar gezicht. Ze ken d'rin stikken (:
    En sindsdien zijn ze aardig tegen me, gewoon omdat ik een eigen wil heb. Probeer anders minder "afhankelijk" te zijn van die twee meisjes, en ga een beetje meer op jezelf - dan durven mensen eerder op je af te stappen, en misschien werkt dat! En vergeet niet: Je hoeft niet persé vrienden in de klas te hebben. Buiten de klas om zijn er vast wel leuke meisjes op school, dus blijf open naar iedereen en geef de moed niet op!

    En als het tegenzit, meis... Je weet mijn PB-box te vinden, hè!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had dat in de eerste, toen had ik niemand die ik kende in de klas. Ik ben toen gewoon op m'n gevoel afgegaan van wie ik dacht wat wel echt mensen waren die ik wel aardig vond. Uiteindelijk gewoon wat contact proberen te maken.
    Nu ook examenklas zit ik in een hele andere klas.. wel een paar van mn vorige klas gelukkig..
    Maar misschien kan je vragen aan de directeur ofzo of je in een andere klas kan? Als dat niet mogelijk is gewoon beetje met hun proberen te lachen en contact proberen te maken.


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Ik had dat ook, en eigelijk heb ik dat nu nog steeds een beetje. Ik heb wel vrienden, en één vriendin die ik al heel lang ken maar niemand echt in de klas. En ik heb de laatste tijd met iedereen ruzie, en ik merk dat ik soms gewoon niet na school wil. Maar nu ga ik met wat aantal meiden uit de klas om en die vertelde me dat ze heel anders over me dachten, want toen ik nog met die andere meiden omging was ik echt een bitch. En ik ben daar op gaan letten en ze vinden me nu echt aardig, misschien kun je ook bij jezelf kijken en dan kom je tot de conclusie dat je bijv ; erg gesloten bent, negatief over jezelf en anderen en noem het maar op. Als je dan wat beter je best gaat doen dan komt het vanzelf, want het is je laatste jaar maak plezier en denk maar zo ; over een paar maanden ga je naar je vervolg opleiding en dan maak je weer vele andere vrienden (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb ook zoiets, ik heb maar 1 vriendin in me klas en die gaat heel vaak niet naar school of moet dan weer eerder weg ofzo dus ben ook heel vaak alleen..
    Ik snap precies hoe je je voelt ! sterkte, gelukkig hoef je niet lang meer!


    ailoveejoee.