• Of is het forum weer wat langzamer geworden de laatste tijd?


    Nee, het ligt niet aan mijn pc of internet. Ook als ik op andere ga en/of op andere locaties merk ik het net zo goed als hier thuis.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niets van gemerkt. Maar het feit dat het iets langzamer gaat, ligt dat dan niet aan je internet/verbinding?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij mij volgens mij niet...


    I am an idiot, I move.

    Ja dat merk ik ook de laatste tijd:[


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sioul schreef:
    Ja dat merk ik ook de laatste tijd:[

    ja, ik dacht dat het aan mijn laptop lag x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Padalecki schreef:
    Niets van gemerkt. Maar het feit dat het iets langzamer gaat, ligt dat dan niet aan je internet/verbinding?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb daar ook best wel wat van gemerkt ja. Misschien door alle filters? :3


    Let it come and let it be

    Oké, de ene helft merkt het dus wel en de andere niet ... Vreemd. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Oké, de ene helft merkt het dus wel en de andere niet ... Vreemd. :')

    De snelheid waarmee je op het web rondsurft word deels bepaald door je computer en server. Misschien dat de mensen met een zéer snelle of langzame 'computer' er minder van merken?


    Let it come and let it be

    Merk er niks van.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De snelheid waarmee je op het web rondsurft word deels bepaald door je computer en server. Misschien dat de mensen met een zéer snelle of langzame 'computer' er minder van merken?


    Ik weet hoe internet werkt, en mijn pc. Mijn internetverbinding is niet altijd goed, maar ook wanneer hij dat wel is of ik achter een andere pc zit merk ik het. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Padalecki schreef:
    Niets van gemerkt. Maar het feit dat het iets langzamer gaat, ligt dat dan niet aan je internet/verbinding?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee,het zal wel aan je pc liggen ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Niks van gemerkt? (:

    Lilaea schreef:
    Nee,het zal wel aan je pc liggen ^^


    Zoals ik al zei, ik merk het niet alleen op mijne.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.