• Een story die niet over Justin bieber gaat. & ik dacht laat ik is een story over onbekende mensen schrijven. Of over iemand anders. Als jullie een persoon weten? liefst geen 1D of Justin bieber & zijn beste vrienden. Hier is mijn story als jullie het interssant zouden vinden.

    Het gaat over een meisje genaam Corigan. Ze is 16 en haar leven was Surfen, ze was er ook de beste in ze had al 20 trofees of zelfs nog meer. Tot op een dag dat haar ouders vroegen of ze een boot tochtje wouden gaan doen. Corigan zei natuurlijk geen néé want dat vond ze altijd wel leuk. Ze waren op de Oceaan, tot nu was alles rustig maar het werd donker en donker. Tot opeens een storm boven hun los brasten. Er kwamen groten golven en de boot sloegden om, Corigan haar ouders waren op slag dood. Sinds dien durft ze niet meer in het water. Het water voor haar is een nacht merrie geworden. De blije en sportieve Corigan is veranderd in een verdrietige en bijna niet pratende meisje. Wat zullen de mensen doen om van haar terug de oude Corigan te maken? Ook al had ze altijd ruzie met haar ouders, ze wist wel dat zij van hun hield en hun van haar. Linkje.


    Do not give up, the beginning is always the hardest


    Tomorrow wil be better.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 13:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    leuk dat je het einde verklapt. niet dus


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    leuk dat je het einde verklapt. niet dus

    Ik vond het beter zo, de mensen weten toch niet hoe dus?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DancingDead schreef:
    leuk dat je het einde verklapt. niet dus

    Inderdaad, dat verpest de magie wel een beetje.(no_chears)
    Er zitten overigens wel wat spelfoutjes in en de zinsbouw klopt niet altijd, daar kun je misschien iets meer op letten. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Ik vond het beter zo, de mensen weten toch niet hoe dus?

    je haalt de grootste spanning nu weg.. jammer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    je haalt de grootste spanning nu weg.. jammer
    µ
    Dude, ik haal het wel weg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sorry man, het is cliché, er staan wat fouten in, en het einde is bekend. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)