• Ik zat in een frituur in een zijstraatje in Gent samen met Passerby en Renegade.
    We aten een te groot friet en een vleesje en toen beledigde men de Limburgers (=wereldburgers) waardoor ik boulet special op mijn broek lekte.
    Nu heb ik een geelachtige pisvlek op mijn broek,
    hennig (vul de betekenis zelf in) genant. :Y)
    Wanneer ben jij voor het laatst doorgelekt? Op een al dan niet bloederige manier..

    ..."en toen beledigde men de Limburgers (=wereldburgers) waardoor ik boulet special op mijn broek lekte."
    Deze zin begrijp ik niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ontopic blijven in mijn topic. :Y)
    Mijn mening blijft anders, nah!

    Captain schreef:
    ..."en toen beledigde men de Limburgers (=wereldburgers) waardoor ik boulet special op mijn broek lekte."
    Deze zin begrijp ik niet.

    ik denk, dat iemand iets zei over Limburgers en dat daardoor er iets van de boulet speciaal op haar broek drupte

    Lykos schreef:
    (...)
    ik denk, dat iemand iets zei over Limburgers en dat daardoor er iets van de boulet speciaal op haar broek drupte

    Mooi uitgelegd,
    al was dat van mij ook duidelijk. (cat)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Mooi uitgelegd,
    al was dat van mij ook duidelijk. (cat)

    ik wist niet zeker of je de vraag zelf wou beantwoorden(A)

    Lykos schreef:
    (...)
    ik denk, dat iemand iets zei over Limburgers en dat daardoor er iets van de boulet speciaal op haar broek drupte

    En waarom zit iedereen dan te discussiëren over de Limburgers? Ik ben echt de weg kwijt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    En waarom zit iedereen dan te discussiëren over de Limburgers? Ik ben echt de weg kwijt.
    Alle wegen leiden naar Rome.
    Ze zijn bezig dat Limburgers, Limburgers zijn, maar dat is echt niet zo. Er zit duidelijk een verschil in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Captain schreef:
    (...)
    En waarom zit iedereen dan te discussiëren over de Limburgers? Ik ben echt de weg kwijt.

    Ik zie dat ik de lol er niet van zeg ondanks dat ik Nederlander ben, maar ik ben ook Limburger dus zou het daar wel aan liggen. Lykos zei yeey ook een Limburger, maar Kingcrawler had het over Belgen en dus niet voer ons. Voor Lykos en mij zijn alle Limburgers Limburgers, zit er geen verschil tussen Belgen en Nederlanders maar Kingcrawler vind van niet.
    Snap je?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik zie dat ik de lol er niet van zeg ondanks dat ik Nederlander ben, maar ik ben ook Limburger dus zou het daar wel aan liggen. Lykos zei yeey ook een Limburger, maar Kingcrawler had het over Belgen en dus niet voer ons. Voor Lykos en mij zijn alle Limburgers Limburgers, zit er geen verschil tussen Belgen en Nederlanders maar Kingcrawler vind van niet.
    Snap je?

    Maar er is dus een Limburg in België en een Limburg in Nederland. Het Belgische Limburg is een Vlaamse provincie, dus eigenlijk zijn het Vlamingen. En die van Nederland zijn Nederlanders.
    Er zit dus toch wel een verschil in? Er bestaat bijvoorbeeld een stad Antwerpen in Ohio, Amerika. Dat is duidelijk niet hetzelfde Antwerpen als in België. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Maar er is dus een Limburg in België en een Limburg in Nederland. Het Belgische Limburg is een Vlaamse provincie, dus eigenlijk zijn het Vlamingen. En die van Nederland zijn Nederlanders.
    Er zit dus toch wel een verschil in? Er bestaat bijvoorbeeld een stad Antwerpen in Ohio, Amerika. Dat is duidelijk niet hetzelfde Antwerpen als in België. (:

    officieel zit er wel verschil in, maar het gaat hier meer om principes, net zoals je buitelandse mensen met een nederlandse nationaliteit ook hetzelfde (of anders vindt) zoiets.

    Captain schreef:
    (...)
    Maar er is dus een Limburg in België en een Limburg in Nederland. Het Belgische Limburg is een Vlaamse provincie, dus eigenlijk zijn het Vlamingen. En die van Nederland zijn Nederlanders.
    Er zit dus toch wel een verschil in? Er bestaat bijvoorbeeld een stad Antwerpen in Ohio, Amerika. Dat is duidelijk niet hetzelfde Antwerpen als in België. (:

    Dan is er ook een verschil tussen iemand uit Roermond en uit Swalmen, ook al is Swalmen een dorp dat bij de gemeente Roermond hoort, om maar wat te zeggen.
    Tuurlijk zijn er verschillen, maar er zijn ook overeenkomsten, zoals het woord frituur. Nederlandse Limburgers hebben vaak meer en voelen zich meer verbonden met Belgen/Belgische Limburgers.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Dan is er ook een verschil tussen iemand uit Roermond en uit Swalmen, ook al is Swalmen een dorp dat bij de gemeente Roermond hoort, om maar wat te zeggen.
    Tuurlijk zijn er verschillen, maar er zijn ook overeenkomsten, zoals het woord frituur. Nederlandse Limburgers hebben vaak meer en voelen zich meer verbonden met Belgen/Belgische Limburgers.

    Toe nu, de nationaliteit alleen al maakt het verschil.
    En dit bedoel ik niet speciaal naar jou, maar iedereen die zegt dat ze hetzelfde zijn.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 17:22 ]

    Storytime schreef:
    (...)
    Dan is er ook een verschil tussen iemand uit Roermond en uit Swalmen, ook al is Swalmen een dorp dat bij de gemeente Roermond hoort, om maar wat te zeggen.
    Tuurlijk zijn er verschillen, maar er zijn ook overeenkomsten, zoals het woord frituur. Nederlandse Limburgers hebben vaak meer en voelen zich meer verbonden met Belgen/Belgische Limburgers.

    betere uitleg

    Lykos schreef:
    (...)
    officieel zit er wel verschil in, maar het gaat hier meer om principes, net zoals je buitelandse mensen met een nederlandse nationaliteit ook hetzelfde (of anders vindt) zoiets.

    Zelfs dan kan je nog niet zeggen dat die mensen hetzelfde zijn, ze hebben verschillende nationaliteiten en ze wonen niet in éénzelfde land dus ze hebben sowieso verschillende principes, gebruiken enz.


    Where there is a sea there are pirates...

    -Geïrriteerde grammaticasnob-

    Ik ga maar snel weg hier >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.